רויאל מדידות

מודד מוסמך זמין עכשיו!

5 סיבות להזמנת מודד מוסמך

המחשבה האם להזמין מודדים מוסמכים היא מחשבה שעשויה להעסיק אתכם לא מעט. הרי ישנם המון אנשי מקצוע אחרים שמציעים שירותי מדידה, אך לא כולם מגיעים עם רישיון. מדוע אינכם יכולים להתפשר על הזמנת מודד מוסמך? חשוב לענות על השאלה הזאת עוד לפני שתפנו לאיש מקצוע כזה או אחר. אחרי שתכירו את היתרונות של חברת מדידות מוסמכת, לא יהיו לכם עוד ספקות בהקשר הזה. תוכלו לדעת כי אתם פונים אל האיש הנכון בדיוק בזמן הנכון לצורך ביצוע המשימה.
5 סיבות להזמנת מודד מוסמך

5 סיבות להזמין דווקא מודדים מוסמכים

ברגע שמזמינים איש מקצוע לצורך מדידה, חשוב שהוא יגיע עם הידע ועם ההבנה הנדרשים בתחום הזה. ריכזנו לכם 5 סיבות שכיחות להזמין דווקא מודד מוסמך, ולא להתפשר בהקשר הזה. אם כבר מזמינים שירותי מדידה חשוב לעשות זאת דרך משרד מדידות מוכר ופופולארי:

דיוק מרבי

אחד מהפרמטרים החשובים ביותר במדידה הוא הדיוק, אין סיכוי שתוכלו להתפשר עליו. כל סטייה קטנה במהלך המדידה עשויה להוביל לבעיות נוספות בהמשך הדרך. מודד מוסמך הוא איש מקצוע שיודע איך לבצע את המדידה ברמת הדיוק הכי גבוהה שיש.

מדידה לפי החוק

ברוב המקרים אנשים נאלצים לבצע מדידה מכיוון שזוהי דרישת החוק הלכה למעשה. אך מה קורה כאשר תזמינו מודדים ללא הסמכה? לא בטוח שהם ימדדו בהתאם לקביעת החוק. מודדים מוסמכים מכירים את לשון החוק, ומבצעים את המדידה על פיה.

הזמינו מודד מוסמך
הזמינו מודד מוסמך

שקט נפשי

אי אפשר להתעלם מהעובדה כי מדידה על ידי איש מקצוע שחי ונושם את התחום הזה מרגיעה גם אתכם. אינכם צריכים לבצע מדידות נוספות בעתיד מכיוון שהמדידה נעשתה על ידי חברת מדידות מוכרת. גם אם בעתיד תרצו לבצע מדידה נוספת, היא אינה קשורה למדידה הנוכחית.

חיסכון כספי עתידי

אולי בשלב הנוכחי נדמה לכם כי הזמנת משרד מדידות תהיה הבחירה היקרה מבין האלטרנטיבות הקיימות. אך בראייה לעתיד אפשר להבין כי ישנו חיסכון מהותי, בכך שלא תצטרכו לחזור שוב על המדידה עצמה.

מדידה מהירה

ברצונכם להתחיל את פרויקט הבניה בהקדם האפשרי? כל עוד לא תזמינו מודד מוסמך לביצוע מדידה, לא בטוח שזה יקרה בתזמון הרצוי. למודדים מוסמכים כמו לאנשי מקצוע מנוסים אחרים יש ציוד מדידה מתקדם המאפשר את השלמת המדידה בהקדם האפשרי.

איך יודעים לזהות מודד מוסמך?

יכול להיות מצב בו אינכם מצליחים לעשות את ההפרדה בין מודד מוסמך לבין מודד לא מוסמך. באפשרותכם פשוט לשאול את איש המקצוע, מה בדיוק הוא יודע בתחום ועם איזו הסמכה הוא מגיע.

מודדים מוסמכים הם מודדים שיש להם תעודת רישיון מדידה מטעם המרכז למיפוי ישראל. רק מודדים שמסוגלים להציג בפניכם את הרישיון הרלוונטי, יהיו כאלה שנכנסים להגדרה הזו.

לכן אם מודד מסוים אינו מציג בפניכם תעודת הסמכה מהימנה, הוא אינו אמור להילקח בחשבון מבחינתכם. כמו שאתם מבינים ההתעקשות על חברת מדידות אמינה ומקצועית אינה באה סתם כך.

לחברות מדידה המגיעות עם ידע והבנה מעמיקה בתחום ישנם יתרונות רבים לכל אורך הדרך. יתרונות שיהפכו את המדידה עצמה לכזאת שאפשר לבצע אותה בקלות ובדיוק רב.

השירותים אותם תוכלו לקבל על ידי מודד מוסמך

אחרי שהבנתם כי ישנה חשיבות גבוהה להזמין מודדים מוסמכים, כעת נדבר על השירותים שתוכלו לקבל על ידם. שירותי מדידה נדרשים מכל מיני סיבות, חשוב שתכירו מה המודד המוסמך יכול להעניק לכם. בחלק גדול מהמקרים הוא יעניק יותר מאשר תוכלו לעלות על הדעת.

מדידה להיתר בניה

כדי לקבל היתר בניה מהרשות המקומית ישנו צורך להגיש תכנית מדידה מדויקת הנקראת גם מפה מצבית. רק לאחר הגשת מפת מדידה להיתר הרשות המקומית רשאית להעניק את היתר הבניה המיוחל. ללא היתר בניה תמצאו את עצמכם מדשדשים במקום, בלי יכולת להתחיל את הבניה עצמה.

רישום פרצלציה

ישנם חילוקי דעות בנוגע לחלוקת שטח מסוים? מודדים מוסמכים עשויים להיות אלה שיפתרו את המחלוקת. מדידות פרצלציה הן מדידות המאפשרות חלוקה מחדש של שטח בין בעלי הקרקע. כך שכל אחד מהאנשים שמחזיקים בבעלות על הקרקע יקבלו את המגיע להם.

מודדים מורשים
מודדים מורשים

מדידת בית לפני שיפוץ

שיפוץ הבית חייב להיעשות בצורה נכונה ומדויקת כדי שתפיקו ממנו את מירב התועלת. גם ככה אתם מוציאים כמה עשרות או מאות אלפי שקלים על השיפוץ, אין סיבה שתעשו טעויות. מדידות לפני שיפוץ יאפשרו לכם לקבל תמונת מצב מדויקת של שטח הדירה, ולתכנן היטב את השיפוץ כולו.

מדידת גבולות שטח

בעיה נפוצה מאוד בתהליך בניה היא חריגה מגבולות השטח, סיטואציה שעשויה לגרום לעבירה על החוק. באמצעות מדידת שטח תוכלו להבין בדיוק היכן עובר השטח של הקרקע, ולוודא כי אתם בונים בדיוק במקום בו אתם נדרשים ויכולים לבנות.

מדידת שטח דירה

חשבון הארנונה גבוה בהשוואה לשכנים? מעוניינים למכור את הבית, ולדרוש את המחיר המגיע לכם? מדידת שטח דירה תאפשר לכם להסיר את סימני השאלה הקיימים. מודד מוסמך יגיע אליכם לדירה על מנת להבין בידוק מהו שטח הדירה הנכון ביותר.

צריכים מודד מוסמך? פנו אלינו

אנו בחברת רויאל מדידות נעניק לכם שירותי מדידות מכל סוג בדיוק גבוה ובשירות מקצועי. אנו מתחייבים למחירים אטרקטיביים ולהגעה מהירה לביצוע המדידה. צריכים הצעת מחיר למדידה? השאירו פרטים באתר או פנו אלינו בטלפון ונשמח לסייע.

5/5 - (36 דירוגים)

מאמרים נוספים