רויאל מדידות

מודד מוסמך זמין עכשיו!

תשריט בית משותף

כל שטח שנבנות עליו מספר יחידות דיור נרשם במשרד המקרקעין כבית משותף. בזכות הכנת תשריט בית משותף ניתן יהיה להעניק למספר גורמים זכויות על הקרקע. את הזכויות מתאימים לכל אחד מהדיירים בהתאם לשטח הספציפי המוקצה עבורו. ישנם כאלה שיחזיקו בזכויות גדולות יותר כי הם רכשו שטחים גדולים יותר, אך זה יכול היות גם ההפך.

תשריט בית משותף
תשריט בית משותף

☑️ הכנת תשריט בית משותף

☑️ ביצוע תשריט נכס מקרקעין.

☑️ ביצוע תשריט בית פרטי

☑️ זמינות מידית ומחירים הוגנים.

☑️ להצעת מחיר לתשריט בית משותף:

חייגו עכשיו 077-9967404 📞

מהו תשריט בית משותף?

יכול להיות שעדיין לא יצא לכם לשמוע על תשריט בית משותף, אך לא מדובר על עניין מורכב. בסך הכל מדובר על מסמך רשמי שמפרט בתוכו את אופן חלקות הקרקע בין בעלי הזכויות.

התשריט אמור להכיל בתוכו את היקף הבנייה ואת כמות הבניינים והמבנים שייבנו בשטח. כך ניתן יהיה לראות כי לא קיימות חריגות בנייה, וכל הבניינים נבנים בצורה נכונה ומדויקת.

לאחר הגשת תשריט נכס מקרקעין ניתן יהיה לבצע הסדר זכויות מקרקעין באופן רשמי. עד שלא תגישו את המסמך הזה, אינכם יכולים להתחיל בבנייה עצמה.

תוכלו להיעזר בחברות מקצועיות ומנוסות שיספקו לכם ליווי מתחילת הדרך ועד סופה. העיקר שלא תיתקעו בכל הנוגע לבניית המבנה ולביצוע רישום בית משותף.

הכנת תשריט בית משותף
הכנת תשריט בית משותף

מתי מתבצעת הכנת תשריט בית משותף?

לרוב הכנת תשריט בית משותף נדרש כאשר רוכשים חלקה גדולה של קרקע שמיועדת לבנייה רחבה. אם מדובר על בנייה של יותר מיחידת דיור אחת, חובה לבצע רישום בתים בפנקס הבתים המשותפים.

אך לא רק בבנייה חדשה ישנו צורך לבצע הפקת תשריט בית פרטי באופן אידיאלי. ישנם מקרים בהם צריך לבצע רישום בית משותף כאשר מתגלים ליקויים או מתגלות בעיות ברישום הישן.

הרישומים בלשכת המקרקעין חייבים להיות נכונים, אחרת ידרשו מכם לחזור עליהם פעם אחר פעם. תשריט טאבו בית משותף שמוכן על ידי חברה מנוסה יחסוך לכם את עוגמת הנפש. לא תמצאו את עצמכם חוזרים בכל פעם אל אותה הנקודה.

רישום בית משותף מתחיל במדידות

מהו השלב הראשון של הכנת תשריט בית משותף? כדי שבכלל יהיה ניתן להתקדם בתהליך חובה לבצע מדידות מקצועיות של השטח. ללא מדידה נכונה תתקשו להבין מהו השטח שעומד לרשותכם וכיצד יהיה נכון לחלק אותו.

חברת מדידות מנוסה שמעסיקה מודדים מוסמכים תשמח להיכנס לעובי הקורה. היא תבצע את המדידה ותסייע לכם לחלק את השטח בצורה האפקטיבית ביותר.

נדגיש כי בכל פעם יכולים להופיע אילוצים שיחייבו אתכם לעשות חישוב מסלול מחדש. תשריט נכס מקרקעין שמוכן על ידי אנשי מקצוע מנוסים יוריד את מפלס הלחץ.

תדעו בדיוק מהו השטח שעליו ניתן יהיה לבנות, וכל המסמכים יוגשו ללשכת המקרקעין במהירות. אין סיבה שתעכבו את כל הבנייה רק בגלל שנדרש לכם אישור רישום בית משותף.

טאבו תשריט בית משותף
טאבו תשריט בית משותף

מהו תוקפו של טאבו תשריט בית משותף?

תזכרו כי עומדים לרשותכם שישה חודשים להשלים את הרישום בלשכת המקרקעין מרגע חתימת איש המקצוע. אם אינכם הסדרתם את הרישום כעבור חצי שנה, יהיה עליכם לבצע חידוש לתשריט שברשותכם.

מדובר על פרוצדורה מורכבת שעשויה לעכב מאוד את כל התקדמות התהליך. תוקף תשריט רישום בית משותף הינו מוגבל כדי למנוע מצב בו יתבצע שינוי בשטח.

כל עוד הינכם עובדים עם חברה מנוסה ומיומנת לא אמורות להתעורר בעיות בהקשר הזה. השלמת רישום תשריט דירה בתוך שישה חודשים אפשרי, כל מי שמנוסה בתחום מצליח לעשות זאת.

זוהי עוד סיבה שבגללה חשוב לעבוד עם חברות מקצועיות המכירות את התחום.

תוך כמה זמן מתבצע תשריט נכס מקרקעין?

הוצאת תשריט בית משותף אינה לוקחת זמן רב כל עוד היא מתבצעת על ידי מומחים בתחום. מי שינסה להפיק את התשריט בעצמו עלול להתמודד עם מהמורות רבות לאורך הדרך.

עליכם לדעת כי לאחר הפקת התשריט יהיה עליכם לבצע את הרישום כפי שאמרנו תוך חצי שנה. הפקת הרישום לוקחת כמה חודשים, מדובר על הליך שמצריך התמודדות עם בירוקרטיה מרובה.

כדי שתוכלו להסדיר את ההליך בהצלחה בגבולות הזמן חשוב לעבור עם חברת מדידות. היא תבצע את מדידות שטח במהרה ותסביר לכם כיצד נכון לחלק אותו בין בעלי הזכויות.

תשריט בית משותף מחיר
תשריט בית משותף מחיר

מהו תשריט בית משותף מחיר?

מעוניינים להתחיל הליך רישום בית משותף? עליכם להכיר את העלויות אותן תדרשו לשלם. הזמנת חברת מדידות וביצוע כל ההליך מביא איתו בחלק מהמקרים הוצאות לא צפויות.

אז מהי עלות הכנת תשריט בית משותף? נדגיש כי המחירים משתנים בהתאם לגודל השטח הנדרש לחלוקה. הם יכולים להתחיל מכמה אלפי שקלים, אך במקרים חריגים יכולים גם להגיע לעשרות אלפי שקלים.

לרוב רישומי בית משותף מתבצעים על שטחים מאוד גדולים, כאלה שנדרשים משאבים רבים למדידתם. בו בזמן ישנה מלאכת מחשבת שלה סביב חלוקת היחידות בתוך השטח כדי למצות את הזכויות של כל בעלי הקרקע.

אך אין מקום להנחות או להתפשרויות בכל הנוגע לרישום בית משותף בטאבו. אנו מציעים לכם לא לבחור את הצעת המחיר הכי זולה אותה תקבלו.

כך ניתן לבטל תשריט עבור בית משותף

הרצון לבטל תשריט בית פרטי יכול לנבוע מהרצון להפוך את יחידות הדיור על הקרקע ליחידת דיור אחת. במקרה כזה צריך כמובן לבטל את הרישום ואת החלוקה המוצגת אצל רשם המקרקעין.

הליך הביטול דומה מאוד להליך התיקון, יהיה עליכם להזמין תשריט חדש שמטרתו להראות את המצב כיום. לאחר מכן ניתן יהיה לעדכן את הנתונים או לבטל לחלוטין את הרישום עבור בית משותף.

חשוב להבין כי אין סיבה לעשות צעד שכזה עד שלא מסדירים את כל העניינים מול בעלי הזכויות על הקרקע. נדרשת הסכמה של כל מי שהחזיק בבעלות על הקרקע על מנת להתקדם לשלבים הבאים.

ביטול תשריט בית פרטי צריך לעשות עם בעלי מקצוע מנוסים שייקחו את האחריות לידיהם.

תיקון תשריט בית משותף
תיקון תשריט בית משותף

האם ניתן לבצע תיקון תשריט בית משותף?

ישנה אפשרות לבצע תיקון לתשריט של בית משותף במידה ומתגלות בעיות. יהיה עליכם לעדכן את רשם המקרקעין כי ברצונכם לבצע שינויים בתוכניות אותן הגשתם. על מנת לתקן רישום בית משותף חובה לעבוד עם מומחה בתחום שחותם על התיקון.

מוטב לעשות את התיקון רק כאשר מתגלים פערים מהותיים שחובה לעדכן אודותיהם. לעיתים אם מדובר על פער קטן, ניתן להשאיר את התשריט כפי שהוא.

איך תוכלו לדעת האם כדאי לכם לבצע תיקון תשריט בית? התייעצו עם חברת המדידות שביצעה את העבודה בשבילכם. לה יש את הידע ואת הסמכות לבצע את התיקון ולייעץ לכם מה הכי נכון לעשות. כך תדעו כי אינכם מכניסים את עצמכם אל תוך תסבוכת שתתקשו לצאת ממנה.

רויאל מדידות – הכנת תשריט בית פרטי בקלות!

עד היום הפחידו אתכם בכל מה שנוגע לרישום בית משותף ברשם המקרקעין? אנו בהחלט יכולים להבין את החששות שלכם. חברת המדידות רויאל מדידות כאן על מנת להקל עליכם את התהליך כולו.

החברה תספק לכם מניסיונה הרב בתחום המדידות שעומד על 15 שנה. צוות החברה משתמש בציוד מתקדם לביצוע המדידות, את השירות ניתן לקבל בכל הארץ. בואו לבצע הכנת תשריטים לבית משותף עם המומחים של רויאל מדידות.

מאמרים נוספים בנושא