רויאל מדידות

מודד מוסמך זמין עכשיו!

מודד שטח מוסמך

עבודת הבנייה מורכבת ממספר שלבים קריטיים שעשויים לעשות את כל ההבדל. מעוניינים לבצע את הבנייה בצורה מדויקת? עליכם להקפיד לבצע מדידת שטח נכונה לפי כל הכללים. אם המדידה לא תהיה מקצועית, התוצאה תהיה רחוקה מהמציאות בשטח. אנו ברויאל מדידות נשמח לעמוד לרשותכם כדי לספק לכם מודד שטח מוסמך לצורך מדידות מקצועיות.
מודד שטח מוסמך

☑️ מודד שטח מוסמך עם רישיון

☑️ מדידת מגרשים ושטחים

☑️ מדידות שטח להיתר בניה

☑️ זמינות מידית ומחירים הוגנים.

☑️ להצעת מחיר ממודד שטח מוסמך:

חייגו עכשיו 077-9967404 📞

מהי החשיבות של מודד שטח לביצוע המדידה?

על פניו נדמה כי מדידת שטח אינה מסובכת ומורכבת, לכן אין צורך לחפש אחר מודד שטח מוסמך. כל מה שצריך זה רק להצטייד בציוד המתאים, ולבצע את המדידה עם הידע שיש ברשותכם. הרצון לבצע מדידה עצמאית של השטח הוא רצון טבעי, אך הוא אינו מתכתב עם המציאות.

מודד מוסמך למדידה של שטח מגיע עם ידע נרחב ועם ציוד מתאים לביצוע המדידה. בזכות הניסיון שהוא צבר לאורך השנים הוא ידע על מה הוא צריך להקפיד יותר ופחות.

בשונה מאנשים חסרים ניסיון שעשויים להסב יותר נזק מאשר תועלת בעת המדידה עצמה. תזכרו כי כל טעות קטנה בשלב המדידה עשויה לגרום לכאבי ראש רבים כאשר מסתכלים על המשך הבנייה.

מדידת שטח
מדידת שטח

בלי מדידת שטח לא ניתן להתחיל את הבנייה

אתם מצפים בקוצר רוח להתחיל את פרויקט הבנייה? תזכרו כי רק לאחר שאותו מודד שטח יסיים את עבודתו ניתן יהיה להתקדם אל עבר השלב הבא.

מדידות הנדסיות של שטח מספקות לקבלן תמונת מצב מדויקת עליה הוא מתבסס. ללא מפת המדידה המקצועית הניתנת לקבלן, הוא אינו ידע איך להתחיל את הבנייה.

לא פעם המציאות שמצטיירת בהתחלה אינה זהה למציאות שמצטיירת לאחר המדידה. אל תביאו את עצמכם למצב בו אתם תוקעים את הבנייה רק בגלל עניין המדידה.

הזמינו מודדים מוסמכים שיבצעו את המוטל עליהם, ויאפשרו לכם להמשיך בפרויקט. עם חברת מדידות מנוסה ומקצועית המדידה עצמה תתבצע תוך זמן קצר ללא עיכובים.

כיצד בוחרים נכון מודד שטח מוסמך?

לפני שאתם רצים להזמין מודד שטח מוסמך בדקו 4 דברים:

ידע וניסיון בביצוע מדידות שטח

מדידת שטח שונה בתכלית ממדידה של מבנה קיים או כל מדידה אחרת שמתבצעת לאורך השנים. על מנת לבצע מדידה מהסוג הזה חובה להזמין איש מקצוע שיודע כיצד לבצע אותה.

חפשו מודד שמבצעת מדידות שטח דרך קבע, כזה שיש לו ידע וניסיון בביצוע מדידות כאלה בדיוק.

חוות דעת טובה מלקוחות אחרים

אינכם הראשונים שצריכים לבצע מדידות קרקע, לפניכם היו אנשים נוספים שהיו בדיוק באותה הסיטואציה.

אז מה אתם צריכים לעשות כדי להוריד את מפלס הלחץ? על מנת שתעשו את הבחירה הנכונה תצטרכו להזמין מודד שטח שיש לו חוות דעת טובה מלקוחות קודמים.

עלות אטרקטיבית אך לא זולה

צריך לשים את האצבע על הזמנת מודד שטח זול, כזה שלא יעמוד בציפיות שיש לכם. העלות של איש המקצוע קובעת בין היתר את האיכות העבודה שאותה הוא מבצע.

אם האיכות העבודה אינה גבוהה, המחיר מן הסתם יהיה בהתאם. לפיכך תעשו לעצמכם טובה ותזמינו מודד שגובה מחירים אטרקטיביים אך לא מדי.

שימוש בציוד מתקדם למדידה

מדידת שטח אינה דבר של מה בכך, כדי למדוד שטח בצורה מדויקת חובה להשתמש בציוד מתקדם. בין אם המודד יבצע אורתופוטו צילום אוויר באמצעות רחפן או בכל מיני כלים נוספים שעומדים לרשותו.

מבחינתכם מודדים מוסמכים שמגיעים עם ציוד מתקדם מוכרחים לקבל עדיפות בשיקול הדעת.

מחיר מדידת שטח
מחיר מדידת שטח

מחיר זול? זוהי לא הבחירה הנכונה!

לשאלה כמה עולה מודד שטח יכולות להיות תשובות מגוונות, לכל מודד שטח מחירים משלו. האם זה אומר שתוכלו לבחור בהצעת המחיר הכי זולה שאותה תקבלו? כמובן שלא, הרי הצעת המחיר הזולה משמעותה עבודה באיכות ירודה.

הביאו את עצמכם למצב בו אתם מזמינים מודדים מוסמכים מנוסים שגובים מחיר הגיוני ביחס לתמורה. מחיר זול משקף בין היתר את איכות העבודה ואת הידע שאיתו מגיע איש המקצוע לביצוע העבודה.

אין דבר יותר משמח מאשר לשלם מחיר אטרקטיבי מצד אחד, אך גם לקבל תמורה ברמה גבוהה. לכן תבחנו מהו מחיר מודד שטח מתוך רצון לדעת כי אינכם מזמינים איש מקצוע שלא יעמוד בציפיות.

מודד שטח – כמה עולה להזמין אותו?

מדידת שטח על ידי מודד מוסמך אינה זולה, בטח אם מדובר על שטח רחב. ישנם לא מעט פרמטרים שמשפיעים באופן כזה או אחר על הצעת המחיר שאותה תקבלו. האם תקבלו את הצעת המחיר הראשונה שהציעו לכם? כמובן שלא, תאפשרו לעצמכם לקבל מספר הצעות מחיר שונות.

מודד שטח אמור לנסות לבוא לקראתכם מבחינת המחיר, אך גם לדרוש מחיר הגיוני ביחס לעבודה. העלות הממוצעת למדידה של שטח נעה בין 2,500 עד 6,500 ש"ח עבור סט מדידות במרבית המקרים.

חשוב לציין כי יכולים להיות מקרים בהם הצעת המחיר תהיה גבוהה בשל שיקולים נוספים. הבינו היטב אילו שיקולים נכנסו לתמונה וקבעו את תג המחיר אותו יהיה עליכם לשלם.

מדידת שטח חקלאי
מדידת שטח חקלאי

מה ההבדל בין מדידת שטח למדידת נכס?

לא כל מודד שטח יהיה מודד נכס, זה נכון גם כאשר מסתכלים על תמונת המצב באופן הפוך. אנו מציעים לכם לחפש היטב את האיש הנכון שיבצע את המשימה החשובה הזו.

אז מה ההבדל בין מדידת שטח חקלאי או רגיל לבין מדידת נכס? ההבדל העיקרי הוא בדרך בה מבצעים את המדידה עצמה. הרי למדוד שטח זה למדוד את גבולות הקרקע, בהתאם לגבולות המעודכנים ברשות המקומית.

לעומת זאת מדידה של נכס היא מדידה של מבנה קיים, כזה שיש לו גבולות מוגדרים. הדרך בה מודדים שטח שונה בתכלית בהשוואה לדרך בה מבצעים מדידה של נכס עומד.

מה שאתם צריכים לעשות זה לדעת כי אתם מודדים את השטח או הנכס בצורה הכי נכונה שיש. כל טעות קטנה כפי שכבר אמרנו עשויה לעלות ביוקר בראייה לטווח הרחוק.

התוקף של מדידה על ידי מודד שטח

אחרי שבדקתם כי למודד המוסמך ישנו רישיון מודד, כעת הגיע הזמן להבין למשך כמה זמן תקפה המדידה. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם מבצעים מדידת שטח פעם אחר פעם בשלב פקיעת תוקף המדידה.

עליכם לדעת כי התוקף של המדידה רלוונטי למשך שישה חודשים מיום המדידה עצמו. לפיכך עליכם להזמין את אותו מודד שטח בשלב בו אתם יודעים שתרצו לבצע את המדידה.

מי שיתמהמה עם הזמנת המודד ימצא את עצמו נאלץ לחזור על העבודה פעם נוספת. אל תוציאו עוד כספים על מדידות, בכל זאת זה לא קל לפנות בכל פעם אל משרד מדידות.

יש לכם את היכולת להיות אלה שקובעים מתי הכי נכון להזמין ומאיזו סיבה תבצעו את ההזמנה.

מפת מדידת שטח
מפת מדידת שטח

רויאל מדידות – מודד שטח פנוי בשבילכם!

הגיע הזמן לבצע מדידת שטח? מהיום זה קל למצוא מודד שטח שפנוי במיוחד בשבילכם. חברת רויאל מדידות היא החברה המובילה לביצוע מדידות מכל הסוגים. החברה תעמיד לרשותכם מודדי שטח עם ניסיון של מעל 15 שנה בתחום הזה.

צוות המודדים שלנו עושה שימוש בציוד מתקדם, כל זאת כדי לספק את המדידה הכי מדויקת שאפשר לקבל. הזמינות של המודדים היא מיידית, השירות שלנו ניתן בפריסה ארצית.

5/5 - (36 דירוגים)

מאמרים נוספים