רויאל מדידות

מודד מוסמך זמין עכשיו!

תצ"ר – תכניות לצרכי רישום

עסקאות נדל"ן מביאות איתן בכל פעם מונחים חדשים שלא יצא לנו לשמוע קודם לכן. ישנה חשיבות להכיר את כל המונחים הללו כדי לדעת שלא מבטיחים הבטחות ללא כיסוי. אחד מהמושגים הפחות מוכרים בעולם הנדל"ן הוא תכנית לצרכי רישום (תצ"ר). אם אתם לא יודעים מהי משמעות המונח הזה, הגיע הזמן לעשות לכם קצת סדר.
תצ"ר

☑️ הכנת תצ"ר (תכניות לצרכי רישום)

☑️ רישום תצ"ר בטאבו.

☑️ ביצוע תשריט חלוקה לצרכי רישום

☑️ זמינות מידית ומחירים הוגנים.

☑️ להצעת עלות תצ"ר ומחירים:

חייגו עכשיו 077-9967404 📞

מה זה תצ"ר?

על מנת שניתן יהיה להתקדם בסולם השלבים ולהתחיל את הבנייה חובה לבצע רישום מקרקעין. ללא רישום הקרקע בצורה מסודרת ברשות המקרקעין, תאלצו להישאר בדיוק באותו המקום.

תכנית לצרכי רישום (תצ"ר) היא תכנית מפורטת בה מפרטים כיצד הקרקעות מחולקות. כלומר תיאור של הגושים בתוך הקרקע, כאשר גם מפורט מי מחזיק בבעלות על כל גוש.

מבלי רישום תצ"ר לא ניתן יהיה לדעת מי מחזיק בבעלות על כל אחת מהקרקעות. כפי שאתם מבינים במקרה כזה עשויות להתעורר להן בעיות שידרשו בין היתר תהליכי גישור.

תכנית לצרכי רישום (תצ"ר) היא קריטית להתחלת הבנייה, בלעדיה לא ניתן יהיה לעשות שום דבר. מהסיבות הללו בדיוק חובה להכיר את המונח הזה, ולהבין בדיוק את משמעותו הקריטית.

תכנית לצרכי רישום
תכנית לצרכי רישום

תכנית לצרכי רישום (תצ"ר) מצריכה מדידות

השלב הראשון של תכנית לצרכי רישום (תצ"ר) יהיה מדידות מדויקות של השטח. חברת מדידות מנוסה ומיומנת אמורה להיכנס לשטח, ולבצע את המדידות בדיוק רב. רק לאחר שמסיימים את המדידות, ניתן יהיה לבצע את החלוקה בצורה שווה על פי הסכמים קודמים.

נדגיש כי רק משרד מדידות מנוסה ומקצועי ידע איך למדוד את השטח באופן הנכון ביותר. אינכם רוצים להגיע למצב בו לאחר חלוקת הגושים בין אנשים שונים תגלו פערים בין המדידות לבין המציאות.

רישום תצ"ר נועד בעיקר על מנת למנוע את עוגמת הנפש ואת חלוקי הדעות בין כולם. לכן מדידה מדויקת היא זאת שתביא אתכם בדיוק למקום בו אתם רוצים ומעוניינים להיות.

מדוע אסור לוותר על תצ"ר?

המון אנשים שמתעסקים בנדל"ן מחפשים את הדרכים האידיאליות לחסוך כסף. הכנת תכנית לצרכי רישום (תצ"ר) זה לא דבר זול, בטח אם תעבדו עם מודד מוסמך מיומן ומנוסה.

אך כאשר מסתכלים על תמונת המצב בשלמותה מבינים כי אין אפשרות לוותר על העניין הזה. התכנית קריטית כדי שניתן יהיה לחלק בצורה אידיאלית את הגושים בתוך השטח בין בעלי הקרקע.

עד שלא תתבצע תכנית לצרכי רישום (תצ"ר) לא ניתן יהיה לקבל משכנתא או להתקדם בתהליך הבנייה. תמצאו את עצמכם בכל פעם חוזרים לאותה הנקודה, מציאות שאף אחד לא ירצה להימצא בה.

גם אם חשבתם לחסוך בעסקת הנדל"ן הקרובה, מוטב כי זה לא יהיה על חשבון תכנית תצ"ר.

הכנת תצ"ר
הכנת תצ"ר

מתי מזמינים הכנת תכנית לצרכי רישום (תצ"ר)?

בין הסיבות העיקריות, ניתן למצוא:

בעת רכישת קרקע חדשה

כאשר רוכשים קרקע חדשה ישנה חשיבות עליונה לחלק את השטח בין בעלי הקרקע. תכנית תצר נועדה למנוע מראש את כל הבעיות שעשויות לצוץ בין האנשים השונים.

ברגע שמחלקים את הקרקע מבעוד מועד, ניתן יהיה למזער את הסיכוי להופעת בעיות שעלולות לסבך את העסקה כולה.

כאשר מתגלים חילוקי דעות

התעוררו חילוקי דעות בין בעלי הקרקע? כדי להגיע לעמק השווה חובה לחלק את הבעלות על הקרקע בין כל הנוגעים בדבר.

תכנית לצרכי רישום (תצ"ר) הכרחית כדי להגיע למציאות בה כל אחד מקבל את אשר מגיע לו. לאחר המדידות ניתן יהיה לקבוע מה יקבל כל אחד מבעלי הקרקע בהתאם לזכאותו.

רישום זכויות במקרקעין

על מנת שיהיה ניתן לבצע רישום זכויות במקרקעין חובה להגיש תכנית תצ"ר מפורטת שהוכנה בידי מודדים מוסמכים. ללא תכנית שהוכנה על ידי חברה מנוסה ומיומנת אי אפשר יהיה להסדיר את התשלום.

כפי שאתם מבינים רישום זכויות במשרד המקרקעין חיוני כדי לקבל את היתר הבניה מהרשות המקומית.

רישום פרצלציה ורה פרצלציה

גם כאן מדובר על הליך של רישום והסדרת הזכויות על הקרקע בין מספר אנשים שונים. רישום פרצלציה ורישום רה פרצלציה נועד כדי לעשות את הסדר הנכון במציאות הקיימת.

כל אחד מבעלי הקרקע יקבל את החלק היחסי המגיע לו במסגרת ההסכמים הקיימים בין כולם מבעוד מועד.

רישום תצ"ר
רישום תצ"ר

ליווי לכל אורך הדרך עד להסדרה מלאה

כמה כבר מסובך להכין תכנית לצרכי רישום (תצ"ר)? האמת היא שבזמן אמת מגלים המון פערים בהשוואה למה שהיה נדמה מראש.

אנו מציעים לכם לעבוד עם חברת מדידה מיומנת שמכירה את כל הצרכים ואת כל הבעיות שעשויות לצוץ. הכנה מראש לכל בעיה תאפשר לכם לצלוח את אותן מהמורות ללא שום קושי או בעיה. כפי שאתם מבינים כל עניין קטן עלול לגרום לסטייה מהנתיב הרצוי, דבר שלא תרצו שיקרה לכם.

רישום תצ"ר על ידי חברות מדידה יקל עליכם מאוד את ביצוע ההליך. החברה היא זאת שמנוסה בכל הנוגע לרישום בטאבו, לכן תוכלו לסמוך עליה שתבצע את כל מה שנדרש ממנה. הליווי האישי של חברת המדידה יאפשר לכם להמשיך בשגרת החיים ללא שום שינוי.

מבצעים תכנית לצרכי רישום (תצ"ר) מראש

אם אתם מאלה שאוהבים לדחות הכל לרגע האחרון, חשוב שלא תעשו זאת במקום הזה. רישום זכויות משתכנים במסגרת תצר עשוי לקחת זמן, לכל קרקע יהיו את העיכובים שלה.

אי אפשר לדעת בדיוק מתי יסתיים הליך הרישום, ובאיזה שלב תקבלו את היתר הבניה. לכן אחד מהטיפים הכי חשובים שנוכל לתת לכם יהיה לבצע תכנית לצרכי רישום (תצ"ר) מראש. גם אם נדמה לכם שמדובר על הליך קצר, מוטב כי תסיימו אותו מראש ולא תתעכבו איתו.

יש כאלה שרק בגלל שהם לא הסדירו רישום צו לבית משותף בטאבו אינם התחילו בבנייה. אין דבר יותר מתסכל מאשר לרצות לבנות, אך אי אפשר לעשות זאת מתוקף החוק.

עלות תצ"ר
עלות תצ"ר

מחירון ועלות תצ"ר

כל מי שמבצע תכנית לצרכי רישום (תצ"ר) ירצה להכיר את העלויות טרם ביצוע הפעולה. זה ימנע מכם את הצורך להכניס את היד עמוק אל תוך הכיס ללא שום הכנה מוקדמת.

כבר עכשיו נוכל לספר לכם כי תצר לא עולה זול, בטח אם תבצעו אותו על ידי חברת מדידה מנוסה. רק המדידה של השטח תעלה בין 2,000 עד 3,500 ש"ח בהתאם לגודל של השטח. לאחר מכן ישנו תשלום מיסוי שאותו המדינה דורשת מכם לשלם לצורך הרישום.

בעלות הכוללת מדובר על כמה אלפי שקלים ועשוי להגיע גם לעשרת אלפים שקלים וצפונה שמתחלקים בין כל מי שמחזיק בבעלות על הקרקע.

איך משכנעים את כולם לבצע פרצלציה?

רישום תצ"ר יכול להביא איתו התנגדות מצד חלק מהאנשים שמחזיקים בבעלות על הקרקע. ברור לכם שאי אפשר לעשות פעולות באופן חד צדדי, כולם מחזיקים בזכויות דומות.

השיטה הכי טובה לצלוח את ההתנגדות תהיה להציג בפני המתנגדים את היתרונות של תכנית לצרכי רישום (תצ"ר). מי יכול להתנגד לתכנית שכל מטרתה תהיה להסדיר את הזכויות על הקרקע? שני הצדדים לא ירצו למצוא את עצמם מתמודדים עם בעיות כעבור תקופת זמן מסוימים.

תכנית לצורכי רישום היא הפתרון לכל אותם האנשים שרוצים לדעת כי העתיד הרחוק יהיה שקט בהיבט הזה. חברת המדידה תעמיד לרשותכם אנשי מקצוע מנוסים שיודעים איך לעשות את המשימה הזו בהצלחה רבה.

תהיו בטוחים כי הצוות שיעמוד במשימה שכנע המון אנשים שהתנגדו בעבר לתשריט חלוקה לצרכי רישום.

תשריט חלוקה לצרכי רישום
תשריט חלוקה לצרכי רישום

רויאל מדידות – מומחים בהכנת תכנית לצרכי רישום (תצ"ר)

צריכים להכין תכנית לצרכי רישום (תצ"ר) או תשריט חלוקה לצרכי רישום? בדיוק בשביל זה המומחים של רויאל מדידות כאן לשירותכם! הצוות שלנו מגיע עם הידע ועם המומחיות בכל הנוגע להכנת תצ"ר על כל שלביו.

עד כה החברה מחזיקה באמתחתה ניסיון של מעל 15 שנה בתחום, בין היתר בהכנת תכניות לצרכי רישום. בו בזמן החברה עושה שימוש בציוד מדידה מתקדם כדי לחלק בצורה מדויקת את השטח בין כל הנוגעים בדבר.

5/5 - (36 דירוגים)

משך פרויקט מדידות תלוי בגורמים שונים, לרבות גודל השטח הנמדד ומורכבות הפרויקט. נספק לכם ציר זמן ותאריך סיום משוער ברגע שנעריך את הפרטים של צרכי המדידות שלכם.

לא ניתן לומר מחיר בלי להכיר את סוג המדידה, שטח המדידה במ"ר ועוד גומרים אשר קובעים את המחיר הסופי.

באתר ניתן לראות מחירון מדידות משוער.

אם אתם מעוניינים בביצוע מדידה, היכנסו לאתר וצרו קשר ונשמח לתת לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

מאמרים נוספים בנושא