רויאל מדידות

מודד מוסמך זמין עכשיו!

מודד דירות מוסמך

אנשים רבים יוצאים מנקודת הנחה כי יש צורך לבצע מדידות רק בעת תחילת פרויקט בנייה חדש. אך עליכם לדעת כי לא פעם יתגלה צורך למדוד את הדירה הקיימת שבבעלותכם. מדידת דירות על ידי מודד דירות מוסמך היא קריטית מסיבות שונות, כעת הגיע הזמן לשים את כל הקלפים על השולחן בהקשר הזה.
מודד דירות מוסמך

☑️ שירותי מדידת דירות בידי מודד

☑️ מודד דירות מוסמך עם רישיון

☑️ מדידת דירה לצורך שיפוץ או ארנונה

☑️ זמינות מידית ומחירים הוגנים.

☑️ להצעת מחיר ממודד דירות:

חייגו עכשיו 077-9967404 📞

מומחה מדידת דירות – מודד דירות מוסמך

חשוב לדעת כי ישנו הבדל מהותי בין מדידת שטח לבין מדידת דירה קיימת. לא כל חברת מדידות תוכל לספק שירותי מדידת דירה לפי כל הדגשים החשובים.

לפיכך אם הגעתם למסקנה שברצונכם למדוד את הדירה, אין מקום לטעויות חובה להזמין מודד דירות עם ניסיון בתחום. רק איש מקצוע שמודד דירות מוסמך באופן קבוע, ידע איך להשתמש במכשור וכיצד לבצע את המדידה.

אל תזלזלו בחשיבות המדידה הזו, לא פעם היא תציל אתכם ממצבים לא נעימים. כל מי שהזמין בעברו משרד מדידות לצורך מדידת הדירה מבין את הסיבות לכך.

תכף נציג בפניכם את כל הסיבות שאמורות לשכנע אתכם למדוד את הדירה שבה אתם מתגוררים.

מדידת דירות
מדידת דירות

מה עושה המודד בעת מדידת הדירה?

מדידת דירות אינה משימה קלה, חובה לבצע את המדידה על פי כללים מאוד ברורים. כל טעות קטנה בקבלת ההחלטות עשויה להוביל לכך שיהיה צורך לחזור על המדידה פעם נוספת.

מודד דירות מוסמך מגיע עם ציוד מדידה שמתאים למבנה הדירה, ובהתאם לנסיבות שבגינן נדרשתם לבצע את המדידה.

המודד משתמש בציוד שברשותו כדי למדוד את שטח הדירה, את גובה הפתחים השונים ואת המיקום של ארון החשמל ביחס לדירה.

לאחר שהמודד לוקח את כל הנתונים מהדירה ניתן יהיה לבנות מפה מדויקת של שטחה. עם המפה הזו ניתן יהיה לבצע מנעד רחב של פעולות, כאלה שלא הייתם יכולים לבצע בלעדיה.

באילו מקרים צריך להזמין מודד דירות?

יש מגוון סיבות למה צריך להזמין מודד דירות, הנה 4 מקרים נפוצים:

מדידת דירה לפני שיפוץ

אחת מהסיבות הנפוצות להזמין מודד מוסמך לדירה תהיה לקבלת תמונת מצב טרם תחילת שיפוץ. הקבלן שיבצע את השיפוץ צריך להזמין מדידת בית לפני שיפוץ בכדי לעבוד עם מפה מקיפה המתארת את מבנה הדירה. האדריכל יוכל לתכנן טוב יותר את העבודה על הדירה, כך התוצאה הסופית תהיה מושלמת.

מודד דירות לצורך ארנונה

ההוצאה החודשית הקבועה על הארנונה גבוהה בהשוואה לשכנים? לא פעם מתגלים פערים בין הנתונים הנמצאים ברשות המקומית לבין הנתונים בפועל. מדידת נכס לצורך ארנונה על ידי מודד מוסמך נדרשת כדי להבין מהו הגודל האמיתי של הדירה. כך ניתן יהיה להתאים את הנתונים בגביית הארנונה.

מדידת דירה לפני מכירה

מתכננים למכור את הדירה בקרוב? חשוב להזמין מודד דירות מוסמך שימדוד את השטח שלה, כך תדעו בדיוק מהו המחיר הנכון לדרוש עבורה. עד שלא תמדדו את הדירה יהיה לכם קשה לחשוב על מחיר שישקף את התמורה. לא תרצו לגלות בדיעבד כי מכרתם את הדירה במחיר לא הגיוני.

מודד דירות לפני קנייה

מצאתם דירה שמצאה חן בעיניכם? אנו מציעים לכם להזמין מודד דירות מוסמך שיבדוק היטב מהו הגודל של הדירה אותה הינכם רוכשים. המוכרים של הדירה עשויים לתאר מציאות קצת שונה מהמציאות, אתם מבחינתכם תרצו להיות בטוחים שאינכם קונים חתול בשק.

עלויות מדידת דירה
עלויות מדידת דירה

עלות מדידת דירה

לפני שתזמינו מודד מוסמך למדידת דירה יהיה עליכם להכיר את העלויות למדידת דירה. מדידת דירה מחיר נקבע בהתאם לגודל הדירה, ולפי עוד כל מיני משתנים.

הניסיון של המודד גם הוא יקבע כמה יהיה עליכם לשלם עם השלמת העבודה אותה הוא ביצע. המחירים למדידת דירה על ידי מודד דירות מוסמך הינם בין 2,000 עד 3,500 ש"ח במרבית המקרים.

על ידי מתן כל הנתונים מראש למודד המוסמך ניתן יהיה להשיג הצעת מחיר מדויקת. תזכרו כי כדאי להזמין מודד מוסמך שידרוש מכם מעט יותר, אך בתמורה לקבל גם מדידה מקצועית.

אל תתנו למחיר המדידה להיות הפרמטר העיקרי שעל פיו תעשו את הבחירה הסופית.

איך מבצעים מדידת דירה ללא טעויות?

הסיבה שבגינה אתם מתעקשים לחפש מודד דירות מוסמך היא הרצון למנוע טעויות. לא תרצו להגיע למצב בו המדידה תתבצע בצורה לא מקצועית, עובדה שתוביל למדידה לא מדויקת.

אנו מציעים לכם לפקח בעצמכם על המדידה, ולראות כי איש המקצוע עושה את אשר מוטל עליו. תוכלו גם לשאול שאלות תוך כדי המדידה, זוהי זכותכם לדעת מה בדיוק קורה בתוך הדירה עצמה.

אם תהיו עם האצבע על הדופק, אין סיבה שמדידת הדירה תהיה לוקה בחסר. בו בזמן תוכלו לדרוש אחריות על ביצוע המדידה, כך שאם יתגלה חוסר דיוק יהיה לכם אל מי לפנות.

מודדי דירות מוסמכים אמורים לעמוד מאחורי העבודה שהם בעצם ביצעו. לכן אחריות של מודד שטח דירה מנוסה יכולה להוריד את מפלס הלחץ.

מודד דירות מוסמך
מודד דירות מוסמך

כיצד תבחרו מודד דירות מוסמך?

מעוניינים להזמין מודד מוסמך לדירה? ישנם כמה פרמטרים שעל פיהם מוטב לבחור מודד בתים. בראש ובראשונה עליכם לדעת כי אותו איש מקצוע מתמחה במדידה של דירות.

כפי שאמרנו ישנו הבדל גדול בין מדידת דירה לבין מדידת שטח לפני בנייה. בו בזמן תצטרכו לשאול מהי ההסמכה שאיתה מגיע המודד אותו בחרתם. מודד מוסמך יהיה איש מקצוע שמגיע עם ההסמכה המתאימה.

כמובן שחובה לשאול גם מהו מודד מוסמך מחיר לפני שאתם מזמינים אותו אליכם. כך תדעו כי המחיר שידרשו מכם על המדידה יהיה מחיר שתוכלו לעמוד בו.

לסיום תבחנו גם את הזמינות של אותו בעל מקצוע להגיע אליכם, בזמן שיהיה לכם הכי נוח.

רויאל מדידות – מודדי דירות בפריסה ארצית!

נדרשתם למדוד את שטח הדירה? עם רויאל מדידות כל הנושא של מדידת שטח דירה הופך להיות קל ופשוט. החברה תעמיק לרשותכם מודדי דירות מקצועיים עם ניסיון של מעל 15 שנה בתחום.

מלבד הניסיון, החברה תציע מודד מוסמך לדירה מחיר משתלם ואטרקטיבי מאוד. המודדים עושים שימוש בציוד מתקדם, ומעניקים שירות בפריסה ארצית.

אז למה אתם מחכים? זה הזמן להזמין את מודד מוסמך שיגיע ישירות לביתכם.

5/5 - (36 דירוגים)

מאמרים נוספים