רויאל מדידות

מודד מוסמך זמין עכשיו!

מודד מוסמך בקריות

 

צריכים מודד מוסמך בקריות? חברת רויאל מדידות, שמחה להציע לכם את שירותיה. מה תמצאו אצלנו? מודדים מוסמכים עם ניסיון של 15 שנים בתחום, מיכשור מתקדם ושירות מקצועי ללא פשרות. אנחנו כאן למענכם, עבור מדידת נכסים לצורכי ארנונה, מדידות שטח ועוד, דברו איתנו עוד היום.

מודד מוסמך בקריות
מודד מוסמך בקריות

☑️ מודד מוסמך בקריות עם רישיון

☑️ ייעוץ עם מודד מוסמך ללא עלות.

☑️ מדידות מדויקות עם אחריות

☑️ זמינות מידית ומחירים הוגנים.

☑️ להצעת מחיר מודד מוסמך בקריות:

חייגו עכשיו 077-9967404 📞

עבודה של מודד מוסמך בקריות היא עבודה מורכבת

אתם אולי עלולים לחשוב כי עבודה של מודד מוסמך בקריות היא די פשוטה, אבל האמת היא כי בשביל לקבל רישיון מודד מוסמך, עליו ללמוד כמה שנים את מדעי הגאודזיה, כלומר, מדעי המיפוי ומדידת הקרקע.

לאחר מכן, נדרש אותו מודד פוטנציאלי לעבור את ההכשרה הנדרשת ולעבור את המבחנים הרשמיים של מדינת ישראל, כדי שיהפוך לאיש מקצוע מוכר אשר אושר לו לעסוק במיפוי.

העבודה של מודד מוסמך בקריות היא מורכב בעיקר משום שהעבודה של אותו מודד, בשעה שהוא מבצע מדידות הנדסיות, עלולה להשפיע על הרבה דברים בהמשך.

על מה אנחנו מדברים בדיוק? במאמר הבא נסביר הכל.

מודד מוסמך באזור הקריות
מודד מוסמך באזור הקריות

מודד מוסמך בקריות למדידות ארנונה

נתחיל בנושא המעסיק רבים בישראל, בעיקר לאור יוקר המחיה ההולך ומאמיר. בין שלל ההוצאות של משק בית, ישנם החשבונות השוטפים, בניהם הארנונה.

חברת מדידות לא פעם מוזמנת לערוך מדידות פנים מתוך הרצון לבצע מדידת שטח הדירה לצרכי ארנונה. כמו שאתם וודאי יודעים, בדרך כלל תשלום הארנונה נקבע לפי גודל הדירה.

כך שבמידה ויש פער בין מה שרשום ברשות המוניציפלית לגבי גודל שטח הדירה ובין המציאות בשטח, הרי שבהחלט כדאי להביא מודד מוסמך בקריות כדי לטפל בעניין הזה.

תהליך הערעור די פשוט בסופו של דבר, אתם בסך הכל צריכים להגיש את הבקשה בעירייה בצירוף המפה המדויקת אותה משרטט לכם מודד מורשה בקריות.

חשוב לציין כי כל עיר מחשבת אחרת את שטח הנכס לצרכי ארנונה. כך שעל מודד עם רישיון בקריות להכיר את הקריטריונים הרלוונטיים לכל מקרה ולערוך את המדידה בהתאם.

מדידות הנדסיות לצורכי שיפוץ

עוד מקרה שכיח הוא עבודה של מודד מוסמך בקריות בתהליך של מדידות פנים עבור קבלת היתר בניה וכדי להתחיל בתהליך שיפוץ. כאן אנחנו צריכים את השירות של מודד בקריות משני טעמים.

הראשון, הרי שרק מודד בקריות יכול להביא לנו את המסמכים הדרושים כדי שנוכל לקבל היתר בניה כחוק. בין אם מדובר על הכנת תצ"ר ובין אם מדובר על מתן מידות מדויקות כדי שנוכל להגיש אותן לוועדה הרלוונטית בעירייה.

הטעם השני לעבודה של מודד בקריות הוא שבזכות העבודה שלו, נוכל לפנות לאדריכל בעת הצורך ולקבל ממנו את המענה אותו אנחנו מחפשים בסופו של דבר.

כאמור, מודד מומלץ בקריות צריך לדעת את עבודתו היטב, שכן אם לא, הרי שעבודה שגויה תשפיע בעתיד על כל תהליך הבנייה. בדיוק בגלל זה חשוב לבחור באדם הנכון למשימה זו.

הכנת תשריט בית משותף – מה זה אומר?

בדרך כלל אנחנו לא חושבים האם הנכס שלנו רשום בטאבו על שמנו כמו שצריך. אבל, משום שמדינת ישראל היא מדינה בה לא פעם יש פער בין מידות הבית הרשומות בטאבו ובין המציאות בשטח, חשוב להביא מודד מוסמך בקריות כדי להסדיר את העניין הזה.

גם משום שלאחר מדידות מסודרות תוכלו להבין בדיוק מה גודל הנכס שלכם במידה ואתם מעוניינים למכור אותו וכדומה.

העבודה של מודד מוסמך רלוונטית גם אם אתם רוצים לעשות שיפוצים אבל אתם גרים בבניין משותף ויש מחלוקות בנוגע לשטח הנמצא בבעלותכם.

לצורך ההמחשה, הכנת תשריט בית רלוונטית כאשר כמה דיירים גרים בבניין אחד וחולקים מחסן משותף. כמה אחוזים מהמחסן שייכים לכל אחד? את זה אפשר לדעת לאחר עבודה מדוקדקת של מודד מורשה בקריות.

אגב, רק לאחר שאותו מודד מוסמך בקריות יסיים את עבודתו אפשר לגשת לתהליך של רישום פרצלציה. כלומר, הסדר הרישום של מידות הנכס בטאבו, כדי שאפשר יהיה להכיר בבעליו החוקיים של הנכס במידת הצורך.

איך נראה תהליך עבודה של מודד מוסמך בקריות?

כאמור, מדידת שטח היא עבודה מורכבת ויש אגב פער גדול בין עבודה של מודד מוסמך בקריות כאשר המדידה היא מדידת שטח של מגרש לצורך בניה נניח ובין מדידה של בית עסק קטן לצורכי ארנונה.

בכל אופן כאשר אתם פונים בבקשה לעזרה אצל משרד מדידות, כדאי לציין בדיוק מה אתם מחפשים, כדי שאנשי המקצוע יגיעו לכתחילה עם הציוד הרלוונטי.

מודד מוסמך בקריות פותח את הציוד שלו, אנחנו מדברים כמובן על מכשור מתקדם המאפשר לבצע מדידות מדויקות בכל סיטואציה. בדרך כלל מודד קרקע מקצועי ישתמש בכמה כלים כדי לקבל תוצאות מדויקות. החל משימוש בקרני לייזר ועד לשימוש במכשור המסייע בתהליכים של חישה מרחוק.

בהמשך, מודד בקריות יכין לכם שרטוט מדויק של השטח, של הנכס וכן הלאה, בתוכו הוא יציין את המידות המדויקות של כל נקודה על גבי המפה.

את המסמכים הללו תוכלו להגיש בעירייה עבור היתר בנייה, כדי לקבל הנחה בתשלומי הארנונה או כדי לסייע לאדריכל שלכם לתכנן תוכנית מסודרת לשיפוצים נרחבים אצלכם בעסק.

כמה כללים לבחירה של מודדים מוסמכים

עכשיו, אחרי שהבנו בדיוק מה עושה מודד מוסמך בקריות, אנחנו רוצים לתת לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את איש המקצוע הנכון למשימה. הנה כמה כללים שיעזרו לכם פשוט לבחור נכון:

בחרו במי שיש לו את הידע הרלוונטי למקרה שלכם

לא במקרה בשביל לקבל רישיון מודד מוסמך נדרשים מודדים מוסמכים לעבור הכשרה ארוכה. אנחנו מדברים על מקצוע מורכב. כזה הדורש יכולות טכניות ברמה מאוד גבוהה.

לא פעם ולא פעמיים יש פער בין עבודה של מי שמודד את הדירה בשביל לעזור ללקוח להוריד בתשלום הארנונה ובמי שטורח על הכנת תצ"ר.

לכן, ההמלצה הראשונה שלנו בחיפוש שלכם אחרי מודד מוסמך, זה לשאול אותו האם הוא מבין בנושא בו אתם מבקשים עזרה כעת.

תמיד טוב לבחור במי שיודעים להגיע אליכם במהירות

האמינו לנו, אם אתם טורחים על שיפוץ של נכס או אם אתם רוצים לבנות בית יש מאין, הרי שהכי חשוב זה להקפיד על הפרטים הקטנים בשביל להניע את גלגלי הבירוקרטיה במהירות רבה יותר.

אנחנו אמנם לא יכולים להבטיח לכם כי כל העובדים בעירייה יעשו את העבודה שלהם כמו שצרי., אבל בוודאי אם תבחרו מודד מוסמך בקריות אשר יגיע אליכם במהירות ויבצע את העבודה שלו כמו שצריך, תוכלו לזרז את תהליך קבלת ההיתרים כולו.

אל תוותרו על בחירה של חברת מדידות מובילה

היתרון בבחירה של משרד מדידות ולא רק של מודד מוסמך בקריות באופן פרטי, זה שאתם יכולים להבטיח כי אתם בוחרים במי שיש להם את המיכשור המתקדם בתחום.

כמו שכולנו יודעים היטב וחשים על בשרינו, אנחנו חיים בעידן מעניין וכזה שמתקדם במהירות. הטכנולוגיה נמצאת בכל פינה וגם בתחום המדידות.

כך שבחירה נכונה של מודד היא גם בחירה במי שיש לו ציוד מתקדם לעניין הזה בדיוק.

איך מחשבים הצעת מחיר מודד מוסמך בקריות?

עבודה בתחום המדידות בידי מודד מוסמך בקריות עולה בדרך כלל משהו בין 2,000-6,000 ש"ח. אתם עלולים לשאול אותנו מדוע פער המחירים הוא כל כך משמעותי.

נזכיר לכם כי אופן העבודה בשטח פתוח עבור הכנת מפה מדויקת של פני השטח לצורך הקמה של בניין לעומת מדידות פנים בשביל לערער לעירייה על תשלום הארנונה, היא עבודה שונה לחלוטין.

ככל שתא השטח הוא גדול יותר והעבודה מורכבת יותר, כך גם המחיר יעלה בהתאמה.

שירותי מדידות בקריות עם מודד מוסמך

לחברת רויאל מדידות, יש את כל הכלים לעזור לכם בעולם המדידות. מי שמחפשים מודדים לא רק מקצועיים מאוד. אלא גם מי שיודעים לתת שירות ולהישאר אדיבים ללקוחות, נמצאים במקום הנכון.

נשמח לענות ולסייע לכם בכל עת במחירים הוגנים ושירות מידי

חברתנו מתמחה במגוון רחב של מדידות, לרבות מדידות קרקע, מדידות מבנים, מדידות ארנונה, מדידות תעשייתיות, מדידות להיתר ועוד.

יש לנו תהליך בקרת איכות קפדני כדי להבטיח את האמינות והדיוק של המדידות שלנו.

זה כולל כיול קבוע של הציוד שלנו, עמידה בתקני התעשייה ובדיקות יסודיות במהלך תהליך המדידה.