רויאל מדידות

מודד מוסמך זמין עכשיו!

מודד מוסמך בדרום

לחברת רויאל מדידות, ניסיון של 15 שנה בעולם המדידות. אנחנו נשמח לבוא אליכם ולבצע מדידות דירה לצורכי חישוב ארנונה, מדידת שטח עבור שיפוצים. אצלנו תמצאו מודד מוסמך בדרום בעל רישיון ומיכשור מתקדם, כזה המאפשר לנו להגיע לתוצאות מדויקות בכל פעם מחדש.

מודד מוסמך בדרום
מודד מוסמך בדרום

☑️ מודד מוסמך בדרום עם המלצות

☑️ ייעוץ עם מודד מוסמך ללא עלות.

☑️ מדידות מדויקות עם אחריות

☑️ זמינות מידית ומחירים הוגנים.

☑️ להצעת מחיר מודד מוסמך בדרום:

חייגו עכשיו 077-9967404 📞

קצת על מודד מוסמך בדרום

רשאי לקבל את התואר מודד מוסמך מי שלמד לימודי גאודזיה ומי שעבר בהצלחה את המבחנים עבור קבלת אישור למיפוי בישראל.

עבודה של מודד מוסמך בדרום נוגעת לתחומים רבים ומספיקה טעות קטנה בשביל שההשלכות של הטעות ילוו את הלקוח שנים קדימה.

מודדים מוסמכים מבצעים מדידה עבור לקוחות המעוניינים להגיע להבנות עם הרגולטור. למשל, מדידת הדירה לצרכי ארנונה או עבור הכנת תשריט בית משותף.

מודד מורשה בדרום גם נדרש לא פעם ולא פעמיים לעבוד עם אנשי מקצוע נוספים. למשל, מדידת שטח עבור פרויקט בניה, דורשת ממודד קרקע לקחת בחשבון את הצרכים של האדריכל או המעצב של הפרויקט ולספק את המידע הדרוש להם בצורה מסודרת.

במאמר הבא נסביר לכם כל מה שכדאי לדעת במידה ואתם מחפשים איש מקצוע מנוסה לצרכים שלכם.

מודד מוסמך באזור הדרום
מודד מוסמך באזור הדרום

באילו כלים משתמש מודד קרקע?

הטכנולוגיה מאפשרת לנו, אנשי חברת מדידות, להגיע לתוצאות מדויקות יותר ויותר מפעם לפעם. בדרך כלל העבודה של מודד מוסמך בדרום מסתמכת על שימוש במכשיר למדידה באמצעות קרן לייזר ועל מכשירים המאפשרים לנו לבצע חישה מרחוק.

לעיתים, אם אנחנו מדברים על מדידת קרקע לצורכי בנייה , יהיו מקרים בהם נבצע תצלומי אוויר מרחפן ומטבע הדברים, ככל שהעבודה מורכבת יותר והמכשור בו נדרש להשתמש הוא מקצועי יותר, כך מחיר המדידה יעלה בהתאמה.

מודד מוסמך יאסוף את הנתונים בשלב הזה וימיר אותם למפה מסודרת וברורה של שטח הנכס. כאן חשוב לציין כי מודד מומלץ בדרום שיש לו את הכלים המקצועיים לבצע כל עבודה, נדרש הרבה פעמים לא רק להכין קובץ PDF בו משורטטת מפה מסודרת עם כל הנתונים.

אלא, במידה ומעורבים בעבודה אנשי מקצוע נוספים כמו אדריכל, מעצב וכן הלאה, מודד קרקע מוסמך ידרש להעביר את הנתונים לתוכנה מיוחדת, אשר יכולה להוציא מפה תלת ממדית של המבנה כדי לשרת את בעלי המקצוע הנוספים בתמונה.

מדידת שטח דירה – מה כדאי לדעת?

מודד מוסמך בדרום בדרך כלל נקרא עבור מדידות של שטח דירה ממספר טעמים:

מודד מוסמך בדרום עבור הכנת תשריט בית משותף:

בין אם אתם מעוניינים למכור את הדירה הישנה של ההורים ובין אם אתם רוצים להסדיר את מערכת היחסים עם השכנים ולרשום את הזכאות שלכם על הנכס בטאבו.

הרי שבמידה ויש פער בין הרשומות המצויות בידי הרשויות ובין המציאות בשטח, כדאי להזמין מודד מוסמך בדרום שיפתור את הבעיה.

מדידה של בית פרטי היא בדרך כלל פשוטה יותר, שכן על מודד בדרום נדרש רק לעדכן בממצאים העולים מהשטח.

אבל במידה ואנחנו מדברים על הכנת תשריט בית משותף, כלומר, על תהליך בו המודד צריך לאבחן בין השטח של הלקוח ובין השטחים הנמצאים בבעלותם של בעלי הנכסים הנוספים בבניין, אז העבודה הופכת מורכבת יותר.

אל תשכחו כי בניין משותף, מעבר לדירה עצמה, ישנם אזורים הנחשבים לאזורים משותפים. החל מהחצר או הגג המשותפים וכלה במחסנים.

לכן, מודד מוסמך בדרום צריך לדעת איך לרשום את הנתונים כך שאפשר יהיה להגיש אותם לעירייה במידת הצורך בשביל להסדיר את הרישום באופן מלא.

מדידת שטח הדירה לצרכי ארנונה:

כאן אנחנו לא מדברים על מחלוקת של הלקוח עם הדיירים הנוספים בבניין, אלא, על מחלוקת של הדייר עם העירייה. לא פעם ולא פעמיים יש פער בין מה שקורה בשטח ובין הרשום בעירייה.

אם אתם לא רוצים לשלם מחיר ארנונה למעלה מזה שאתם מחויבים לשלם על פי חוק, הדרך לעשות זאת היא להזמין מודד מוסמך בדרום ולהביא את הנתונים העדכניים לפקידים בעירייה.

חשוב לנו לומר כי אופן החישוב משתנה מעירייה אחת לאחרת וכאשר אתם מזמינים מודד מורשה בדרום, אתם מזמינים את מי שמכיר את ההגדרות של העירייה בעניין הארנונה.

מדידות הנדסיות עבור שיפוץ דירה

כאמור, העבודה של מודד מוסמך בדרום יכולה להיעשות מול הרשויות ויכולה להיות מול אנשי מקצוע נוספים. כאשר אנחנו מדברים על מדידות פנים לצורך שיפוץ אנחנו מדברים על מקרה כזה.

אמנם, חברת מדידות נדרשת לבצע מדידה מסודרת של השטח גם בשביל לאפשר ללקוח לפעול לקבלת היתר בניה כחוק.

אבל מהצד השני, כמובן, מודד מומלץ בדרום נדרש לעבוד עם כלים מתקדמים כדי לספק את הנתונים בצורה נוחה לשאר בעלי המקצוע בהם בחרתם. כמו האדריכל, מעצב הפנים וכן הלאה.

איך בוחרים מודד מוסמך בדרום?

לבחור מודד מוסמך מומלץ זה שלב קריטי עבור מי שרוצים להימנע מטעויות שיעלו להם ביוקר בהמשך הדרך.

בשביל לעשות את זה, הכנו עבורכם מספר קריטריונים אליהם כדאי לתת את תשומת ליבכם אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים את האנשים הנכונים למשימה.

מכשור מתקדם ומקצועי למדידות מדויקות

כפי שניתן להבין, מודד מוסמך בדרום אולי יכול להחזיק בהכשרה הרלוונטית אבל לא בהכרח יהיו לו הכלים המקצועיים לבצע את העבודה הדרושה לכם.

בדיוק בגלל זה תמיד כדאי להסביר בצורה מפורטת מה אתם מחפשים, כדי שבעל המקצוע בעצמו ידע להביא את הכלים הדרושים לו לעבודה בזמן אמת.

חשוב לבחור במודד בעל רישיון בתוקף

רישיון מודד מוסמך קריטי בנקודה הזו. משום שמעבר למידת המקצועיות והמיומנות של בעל המקצוע עצמו, אנחנו רוצים להבטיח כי החתימה שלו תתקבל על ידי הרשויות במידת הצורך.

בחרו חברה שיודעת לספק את המדידה בהקדם

אנחנו מניחים שתוכלו להסכים איתנו אם נגיד כי מנגנוני הבירוקרטיה בישראל לא מצטיינים ביעילות מפתיעה. הדרך לקבלת היתר בניה יכולה לקחת זמן ואנחנו לא יכולים לפתור את כל הבעיות עבורכם.

אבל אנחנו כן יכולים להגיד כי כאשר אתם בוחרים מודד מוסמך בדרום בתבונה, אתם יכולים לקצר את הדרך בצורה משמעותית.

מחירון מודד מוסמך בדרום

עכשיו לשאלה בה עסוקים רבים, כמה עולה מודד מוסמך בדרום. אנחנו כן נציין בפניכם כי ההמלצה שלנו היא לא לוותר על בעל מקצוע מצויין רק בגלל המחיר.

אמנם, אפשר למצוא בשוק מי שמבצעים מדידות במחירים נמוכים למדי. אבל בסופו של דבר, אם תבחרו במי שאין לו את הציוד המתאים או ההכשרה הרלוונטית ובשל כך הוא עושה טעויות מהן אפשר היה להימנע. הרי שבסופו של דבר אתם תשלמו יותר.

בין אם משום שתהליך הבניה לא תוכנן כראוי או מכל סיבה אחרת. לכן, לפעמים, שווה להשקיע ולקבלת הצעת מחיר מודד גבוהה יותר, אבל כזו שמקבלים עבור עבודה יסודית ומקצועית.

טווח המחירים של מודד מוסמך בדרום נע בין 2,000-6,000 ₪ בממוצע. הפער במחיר נעוץ בעובדה כי אופי העבודה משתנה מפעם לפעם.

ככל שתא השטח גדול יותר ותוואי השטח מורכב יותר, כך המחיר עבור העבודה תעלה בהתאמה. בדרך כלל כדאי לפנות לקבלת שירות אצל משרד מדידות, משום שגוף מקצועי בו פועלים מספר אנשי מקצוע יודע לתת הצעת מחיר אטרקטיבית יותר בדרך כלל.

רויאל מדידות – שירותי מדידות בדרום

לחברת רויאל מדידות ניסיון רב שנים בתחום המדידות ואת כל הכלים שיאפשרו לכם לקבל מענה יסודי במהירות.

אנחנו נשמח לספק לכם מענה בין אם אתם רוצים לקבל הנחה בתשלום הארנונה ובין אם אתם יזמים בענף הנדל"ן.

לכל שאלה ולקבלת שירות של מודד מוסמך בדרום בתוך פרק זמן קצר, אנחנו ממתינים לכם עוד היום בטלפון או דרך אתר האינטרנט שלנו.

חברתנו מתמחה במגוון רחב של מדידות, לרבות מדידות קרקע, מדידות מבנים, מדידות ארנונה, מדידות תעשייתיות, מדידות להיתר ועוד.

יש לנו תהליך בקרת איכות קפדני כדי להבטיח את האמינות והדיוק של המדידות שלנו.

זה כולל כיול קבוע של הציוד שלנו, עמידה בתקני התעשייה ובדיקות יסודיות במהלך תהליך המדידה.