רויאל מדידות

מודד מוסמך זמין עכשיו!

מודד מוסמך במרכז

מודד מוסמך במרכז ממלא תפקיד מכריע בענף הנדל"ן. בלעדיו, לא ניתן לקדם פרויקטים חיוניים או ליישב סכסוכים. תחום המדידה הוא מדע שיש לו רקע היסטורי עתיק המחייב ידע מתחומים שונים. במאמר זה נעסוק ביסודות פרקטיקה זאת, ונתייחס למכשור והידע הנדרשים ולמגוון השירותים שמעניק מקצוע זה.

מודד מוסמך במרכז
מודד מוסמך במרכז

☑️ מודד מוסמך במרכז עם רישיון

☑️ ייעוץ עם מודד מוסמך ללא עלות.

☑️ מדידות מדויקות עם אחריות

☑️ זמינות מידית ומחירים הוגנים.

☑️ להצעת מחיר מודד מוסמך במרכז:

חייגו עכשיו 077-9967404 📞

מודד מוסמך במרכז – שירותים

מודדים מוסמכים במרכז משתמשים במגוון טכניקות לקביעת מיקומם של עצמים במרחב, כולל מיקומם הדו או התלת-ממדי, והמרחקים והזוויות ביניהם. למדידות היסטוריה ארוכה  של תיאוריות וטכניקות שהתפתחו עם הזמן. תחום זה מילא תפקיד חיוני בפיתוח סביבות אנושיות מתחילת ההיסטוריה.

ידע רב תחומי במדידות

לצורך ביצוע מדידות נדרש ידע מתחומים שונים, כמו גיאומטריה, טריגונומטריה, פיזיקה, הנדסה, מטרולוגיה, תכנות ומשפטים. באמצעות המדידה ניתן לייצר מפות מדויקות ותוכניות אמינות למטרות שונות, כמו קביעת גבולות של נכסים, תכנון פרויקטים של בנייה, מיסוי, מחקר מדעי וכו'.

מודדים מוסמכים במרכז כאלה שמודרניים משתמשים בטכנולוגיות ובכלים שונים, כמו תחנה כוללת ידנית או רובוטית, מקלטי GPS תלת ממדיים, מחזיר ישיר ופינתי, סורקים תלת ממדיים, מערכות מידע גיאוגרפיות, מחשוב וציוד תקשורת.

מודד מוסמך באזור המרכז
מודד מוסמך באזור המרכז

על ההשכלה של מודד מוסמך בישראל

מודד מוסך בישראל צריך לרכוש השכלה בתחום הגיאודזיה (מתמטיקה שימושית לצורך מדידה של פני כדור הארץ) מהטכניון, או מוסד מוכר במדינה זרה. על המועמדים לעבור גם בחינות הסמכה ממשלתיות.

תקופת ההכשרה אורכת חמש עד שש שנים, וקיימת אופציה למסלול מקוצר ללא תואר של מהנדס. את הרישיון מקבלים, בהתאם לפקודת המדידות, מהמרכז למיפוי ישראל – יחידת סמך מקצועית הכפופה למשרד הבינוי והשיכון.

מהי תחנה כוללת?

תחנה כוללת היא מכשיר מדידה מתוחכם המשמש בדרך כלל בפרויקטים של מדידות קרקע, בנייה והנדסה המתבצעים בידי מודד מוסמך במרכז. מדובר במכשיר אלקטרוני המשלב בין תאודוליט, המודד זוויות, לבין מד מרחק שמחשב מרחקים בטכנולוגיית לייזר.

אחד השימושים העיקריים של תחנה כללית הוא מדידת גבולות קרקע, קווי רכוש, ומיקומם של מבנים ותשתיות. מודדים מוסמכים במרכז יכולים להשתמש בתחנה כוללת כדי לאסוף מדידות מדויקות של מרחקים, זוויות וגבהים, המשמשות ליצירת מפות ותוכניות מפורטות.

מודד מוסמך במרכז מומלץ

מודד מוסמך במרכז ממלא תפקיד קריטי במרכז באמצעות מתן שירותי מדידה מדויקים ואמינים החיוניים למגוון פרויקטים, כמו בתחום הנדל”ן ומטרות שונות. אלה עשויים לכלול קביעת גבולות נכסים, תכנון פרויקטים של בנייה, הערכת שווי קרקע ועוד. חברת מדידות מקצועית בתחום הינה רויאל מדידות המספקת את שירותיה במרכז ושאר הארץ.

איך לבחור מודד מוסמך במרכז מכל המודדים?

כאשר מחפשים מודד מוסמך במרכז, חשוב לבצע את המחקר שלכם. בקשו המלצות ממשפחה, חברים ועמיתים והקפידו לבקש אסמכתאות והוכחת הסמכה. כמו כן, חשוב לוודא שהמודד מכיר את החוקים והתקנות העדכניים בתחום, ושיש לו את הניסיון והמומחיות הדרושים לביצוע העבודה. כמו כן, בדקו אם המודד מופיע ברשימת המודדים המוסמכים באתר מפ"י.

מעבר לכך, חשוב לבדוק את הסמכות המודדים וניסיונם ולוודא שיש להם את הכיסוי הביטוחי המתאים. לבסוף, חשוב לזכור כי קיום מודד במרכז זה לא רק בשביל השקט הנפשי, אלא גם בשביל הבטיחות. מדידות מדויקות חיוניים לבטיחותם של בעל הנכס והן של שכניהם. על ידי הזמנת מודד מוסמך במרכז, אתם יכולים להיות בטוחים שהמדידה מדויקת ושכל מחלוקת או בעיה ניתנת לפתרון מהיר.

פתרון סכסוכים של שכנים ועוד

אחת הסיבות העיקריות לכך שיש צורך במשרד מדידות במרכז היא הצורך לסייע בפתרון מחלוקות בין בעלי נכסים. במקרים בהם קיימת מחלוקת על גבולות הרכוש, מודד מוסמך במרכז יכול להשתמש בציוד ובטכניקות מיוחדות כדי למדוד במדויק את השטח ולקבוע את הגבולות המדויקים.

באמצעות שירותי מודד מומלץ במרכז ניתן לסייע במניעת סכסוכים אזרחיים ומשפטיים בין שכנים, ולהבטיח שכל הצדדים מודעים לזכויותיהם ולחובותיהם.

סיוע לחברות בנייה ויזמים

מודדים מוסמכים במרכז מספקים שירותים יקרי ערך גם לחברות בנייה וליזמים בעולם הנדל"ן. הם יכולים לסייע במדידה מדויקת של קרקע ומבנים, ולספק תוכניות מפורטות ומפות החיוניות לתכנון וביצוע פרויקטים של בנייה.

סיוע זה יכול לעזור להבטיח שהבניינים נבנים במיקום הנכון ונבנים לפי המפרט הנכון, מה שיכול לסייע במניעת טעויות יקרות ועיכובים.

מודד מוסמך במרכז – אל תתפשרו

מודדים מוסמכים במרכז יכולים לספק מגוון רחב של שירותי מדידה ומיפוי נוספים, אלה העיקריים ביניהם:

מדידת נכסים לצורך ארנונה

מדידה זאת שך משרד מדידות במרכז חיונית לצורך קביעה מדויקת של גודל הנכס לתשלומי ארנונה. יש לזכור כי תשלומי ארנונה הם תשלומים קבועים.

ולכן, גם אם מודד מוסמך במרכז יסייע בהפחתה של עשרות שקלים בלבד מהתשלומים הדו חודשיים, מדובר בסכום כסף המצטבר במשך השנים ויכול להסתכם בחסכון של אלפי עד עשרות אלפי שנים, תלוי במשך תקופת המגורים בנכס.

מדידת קרקע של חברת מדידות במרכז

ביצוע מדידה זו על ידי מודד מוסמך ממשרד מדידות במרכז, הכוללת  מדידה טופוגרפית ומדידת שטחים, מדידת מגרש ועוד. נועדה, בין השאר, לאפשר לאדריכל להכיר את תנאי הקרקע בה תבוצע הבניה.

המדידה מאפשרת איתור השיפועים בקרקע ופערי הגבהים בקרקע. מודד מוסמך במרכז מבצע בשטח סדרה של מדידות באמצעות מכשור ואוסף את כול הנתונים לצורך הצגת מפה גאודזית שתסייע לאדריכל במלכתו.

מדידה להיתר בניה

מדידה זאת על ידי מודדים מוסמכים במרכז נדרשת בשלב תכנון, לפני שבונים בית, לצורך קבלת מפה מצבית (מפה טופוגרפית) של הקרקע.

רישום פרצלציה

רישום פרצלציה במרכז זה המבוצע על ידי מודד מוסמך מחברת מדידות במרכז מסייע בקביעת חלוקת קרקעות ובעלות, כמו גם לצורכי איחוד ותכנון מחדש של הקרקעות.

תוכנית לצורכי רישום (תצ"ר)

יעדן של תוכניות לצורכי רישום המבוצעות על ידי משרד מדידות במרכז הוא להציג חלוקות של קרקע באופן חוקי ונכון על ידי מדידה מדויקת של הנכס

תשריט בית משותף

במסגרת הכנת תשריט בית משותף, על ידי חברת מדידות במרכז, נאסף מידע מפורט על כל  המבנה הכולל גם תרשימי חלוקה וסביבה, כמו גם פירוט המבנה

אורתופוטו

שירותי מדידה במרכז ישתמשו ברחפנים מתקדמים המרחפים מעל פני השטח ובאמצעותם ניתן להפיק מפות ותצלומי אוויר החיוניות לביצוע מדידות ולצורך יישום מדויק של פרויקט הבניה

מדידת בית לפני שיפוץ

בעת תכנון שיפוץ מקיף ויסודי של דירה או בית מגורים חשוב במסגרת שירותי מדידה במרכז לבצע מדידה מדויקת לצורך תכנון נכון של העיצוב החדש בנכס. מדידה זאת תמנע בעיות בשלב השיפוץ

מחיר מודד מוסמך במרכז

עלות שירותי מדידה במרכז המתבצעים בידי מודד מוסמך במרכז תלויה בהיקף וסוג העבודה. שימוש במכשור מיוחד צפוי לייקר את המחיר לעומת מדידה בסיסית שאינה מחייבת הערכות מיוחדת.

לכן התמחור לשירותי מדידות במרכז יכול לנוע בין 2,000 ₪ ועד כ-6,000 ₪ בממוצע עבור מדידה לצורך קבלת היתר בניה, כאשר היא מבוצעת על ידי מודד מורשה במרכז. יש לשים לב לכך כי קיימים פערי מחיר בין מודד עצמאי, שיגבה סכום גבוה יותר בממוצע, לבין משרד מדידות שביכולתו להפחית את עלות השירות.

מודד מוסמך במרכז מזמינים דרכינו!

רויאל מדידות הינה חברת מדידה מקצועית ומנוסה במרכז. החברה מציעה שירותים במרכז ובפריסה ארצית לבעלי עסקים, יזמים ואנשים פרטיים. החברה מספקת את שירותיה מזה 15 שנים, תוך שימוש בטכנולוגיות מדידה מתקדמות.

הצוות המנוסה של החברה עובר השתלמויות בכדי להישאר מעודכן. מדידות הן המומחיות של החברה, מה שמאפשר לה לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחותיה. היעד המרכזי של רויאל מדידות הוא לספק ללקוחות החברה את שירותי המדידה האיכותיים ביותר.

חברתנו מתמחה במגוון רחב של מדידות, לרבות מדידות קרקע, מדידות מבנים, מדידות ארנונה, מדידות תעשייתיות, מדידות להיתר ועוד.

יש לנו תהליך בקרת איכות קפדני כדי להבטיח את האמינות והדיוק של המדידות שלנו.

זה כולל כיול קבוע של הציוד שלנו, עמידה בתקני התעשייה ובדיקות יסודיות במהלך תהליך המדידה.