רויאל מדידות

מודד מוסמך זמין עכשיו!

מדידה לפי חוק המכר

האם אתם יודעים כי מדידת שטח דירה מחויב לפי חוק המכר? יש כאלה שרואים באפשרות הזו כרשות בלבד, אך המציאות מראה לנו מצב מעט שונה. מהי הכנת מדידה לפי חוק המכר? כיצד מודדים את הדירה לפי החוק? לפניכם הסבר קצר שיעלים את כל סימני השאלה. עוד לפני שהמודד המוסמך יגיע לדירתכם, מוטב כי תבינו איזו עבודה מצפה לו.
מדידה לפי חוק המכר

☑️ מדידת דירה לפי חוק המכר

☑️ חישוב שטח דירה לפי חוק המכר

☑️ מודד מוסמך לביצוע מדידות

☑️ זמינות מידית ומחירים הוגנים.

☑️ למחיר עבור מדידה לפי חוק המכר:

חייגו עכשיו 077-9967404 📞

מדוע צריך למדוד לפי חוק המכר?

אם לא היינו צריכים לעשות הכנת מדידה לפי חוק המכר ולמדוד על פי החוק, כל אחד היה מודד בצורה שונה. שטח הדירה שהיה נמדד לא בהכרח היה משקף את המציאות הלכה למעשה.

חקיקת חוק המכר מחייב את המודדים וגם את בעלי הדירות למדוד על פיו. מה שאומר ששטח הדירה יהיה שטח אחיד שניתן יהיה לקבוע תובנות על פניו.

מדידה לפי צו המכר הינה חד משמעית, כזו שלא משתמעת לשתי פנים. מי שלא ימדוד על פי החוק, אינו יכול להציג את הממצאים ככאלה שנעשו כחוק.

כפי שאתם מבינים כל מעבר על החוק עלול לסבך אתכם עם הרשויות. לכן מוטב יהיה להזמין מודד דירות מוסמך שיבצע את המדידה כפי שמקובל לבצעה.

מדידת דירה לפי חוק המכר
מדידת דירה לפי חוק המכר

מהי הכנת מדידה לפי חוק המכר?

מדידת הדירה אינה דבר של מה בכך, מדובר על תהליך שמחייב להקפיד על הדקויות הקטנות. מספיק שהסטייה תהיה קטנה על מנת שתיווצר עוגמת נפש בפני מי שירכוש את הדירה.

לכן את הדירה עצמה מכינים טרם המדידה, כך יהיה ניתן למדוד אותה בדיוק לפי חוק המכר. מדידת דירה לפי חוק צו המכר מצריכה בדיקה מעמיקה של חישוב שטח הדירה מראש. רק אחרי שהדירה תהיה מוכנה למדידה, ניתן יהיה לבצע אותה ללא שום קושי.

זה לא משנה אם מדובר על מדידת דירה לארנונה או לכל צורך שהוא. כמובן שחברת מדידה מנוסה תהיה זו שאחראית להכין את הדירה לפני ביצוע המדידה.

כיצד מחשבים את שטח הדירה?

אחרי שביצעתם הכנת מדידה לפי חוק המכר ניתן יהיה להתקדם אל עבר השלב הבא. המדידה עצמה היא הקריטית והחיונית ביותר, גם אם אינכם מודדים מוסמכים מוטב שתבינו איך לעשותה.

חוק המכר קובע כי יש למדוד את הדירה על פי שטח 'פלדלת', ולא כפי שהיה נהוג בעבר. משמעות ההגדרה היא מדידת הדירה הפנימית, ללא השטחים החיצוניים. כמובן שלא מודדים את כל השטחים המשותפים, אלה שנמצאים בבעלות משותפת של כלל הדיירים.

המדידה צריכה להיעשות רק לפי השטח בו מי שירכוש את הדירה יתגורר בתוכו. כל מה שנמצא מחוץ לדירה חשוב וחיוני, אך אינו אמור להיכנס אל תוך שיקול הדעת.

מדידה לפי צו המכר
מדידה לפי צו המכר

מתי מבצעים הכנת מדידה לפי צו המכר?

ההמלצה תהיה למדוד לפי חוק המכר בכל פעם שצריך לעשות מדידה. אך המציאות מלמדת אותנו כי חלק מחברות המדידה מעדיפות למדוד לפי כל מיני טכניקות מיושנות. עם זאת בעת חישוב שטח דירה מקבלן ישנה חשיבות למדוד על פי חוק המכר.

מי שירכוש את הדירה אמור לדעת בדיוק מהו השטח שלה, ללא שום הסחות דעת. כפי שאתם יכולים לתאר לעצמכם שטח הדירה ישפיע רבות על המחיר אותו תשלמו.

מעבר לעובדה הזו, מבצעים הכנת מדידה לפי חוק המכר גם בהקשר של מדידות ארנונה. התושבים בישראל משלמים ארנונה לרשויות המקומיות על פי שטח דירתם. את התשלום תעשו רק לפי השטח הבנוי, בו אתם מתגוררים וממנו אתם נהנים.

מדידת דירה לארנונה צריכה וחייבת להיעשות על פי חוק המכר בלבד. כל שיטה אחרת אינה תהיה קבילה עבור הרשות המקומית שאליה תגישו את המסמכים.

מחיר הכנת מדידה לפי חוק המכר

השוואת מחירים בין מספר חברות מדידה תוכל לשקף לכם בצורה טובה את העלויות. עליכם להבין מראש כמה יעלה לכם לבצע הכנת מדידה לפי חוק המכר. כך לא תמצאו את עצמכם משלמים מעבר למה שתכננתם או חשבתם לשלם.

המחיר של מדידת דירה לפי חוק המכר ינוע בין 1,500 ש"ח עד 3,000 ש"ח אצל מרבית חברות המדידה. אם קיבלתם הצעת מחיר נמוכה יותר, עליכם לראות כי המדידה תעשה לפי כל הפרמטרים החשובים.

במקרה בו הצעת המחיר תהיה גבוהה, עליכם להבין מהן הסיבות שגורמות לה להיות כזו. אל תגרמו לעצמכם לשלם מחירים מופקעים, כאלה שלא יצדיקו את התמורה. תזכרו לפנות לחברה שלוקחת מחיר הוגן, אך גם מבצעת מדידה בדיוק לפי חוק המכר.

חישוב שטח דירה מקבלן
חישוב שטח דירה מקבלן

רויאל מדידות – חישוב שטח דירה מקבלן

רוצים לקבל שירות הכנת מדידה לפי צו המכר? בדיוק בגלל זה כדאי לכם לפנות למומחים של רויאל מדידות. החברה המנוסה ביותר בישראל המציעה שירותי מדידה כבר מעל 15 שנה.

החברה תעמיד לרשותכם אנשי מקצוע מנוסים, כאלה שמבצעים את המדידה עם ציוד חדיש ומתקדם. מעבר לעובדה הזו, החברה מעניקה שירותי מדידה בכל הארץ מדרום הארץ עד צפון הארץ ללא שום מגבלה.

5/5 - (36 דירוגים)

מאמרים נוספים