רויאל מדידות

מודד מוסמך זמין עכשיו!

מפת מדידה להיתר

כדי שיהיה ניתן להתחיל פרויקט בניה מכל סוג שהוא ישנה חובה לקבל היתר בניה. הרשות המקומית קובעת פרמטרים ספציפיים שלפיהם ניתן יהיה להשיג היתרי בניה. אחת מהדרישות הבסיסיות לקבלת ההיתר תהיה ביצוע מפת מדידה להיתר. ללא מדידה להיתר בניה תמצאו את עצמכם עומדים במקום, ולא מתקדמים אל עבר סיום הפרויקט.
מפת מדידה להיתר

☑️ הכנת מפת מדידה להיתר בניה

☑️ שירותי מדידה מחברת מדידות והנדסה

☑️ מפת מדידה בקנה מידה 1:250

☑️ זמינות מידית ומחירים הוגנים.

☑️ להצעת מחיר למדידות להיתר:

חייגו עכשיו 077-9967404 📞

מדוע חובה להוציא היתר בניה?

רגע לפני שנתחיל לדבר על מדידות להיתר בניה, חשוב שתבינו מהו בכלל אותו היתר מדובר. כל מי שמתחיל פרויקט בניה ככל הנראה שמע על הצורך להוציא היתר בניה טרם תחילת העבודה עצמה.

היתר הבניה הוא אישור מטעם הרשות המקומית שמכשיר את ביצוע הבניה עצמה. הרשות המקומית רוצה לדעת כי לא צפויות בעיות שעלולות לסכן את תושבי העיר או המבנה.

הוצאת היתר בניה זה הליך בירוקרטי שחובה לעבור, אך המון אנשים מנסים להימנע ממנו ככל האפשר. על מנת להשיג היתר בניה מטעם הרשות המקומית חובה לבצע מפת מדידה להיתר בניה.

המדידות נועדו כדי לשקף בדיוק מהו השטח הקרקע והיכן בדיוק ניתן לבצע את הבניה. מבחינת הרשות המקומית אלו הן גבולות הגזרה שאותן אינכם יכולים לעבור בעת הפרויקט כולו.

התייעצות קלה עם מודדים מוסמכים תאפשר לכם להבין מיד מדוע חובה לעשות מפת מדידה.

מדידות להיתר בניה
מדידות להיתר בניה

מתי מבצעים מפת מדידה להיתר?

מפת מדידה להיתר בניה מתבצעת בשלב מוקדם ככל האפשר מכיוון שהיא דרישה בסיסית לקבלת היתר בניה. אם לא תמדדו את השטח על ידי מודד מוסמך תמצאו את עצמכם מדשדשים במקום. מפת מדידה יכולה להתבצע מיד לאחר רכישת השטח או קבלת האישור להיכנס לתחומו.

מהרגע שיש לכם את האישור המיוחל ניתן יהיה להתקדם כל הדרך להוצאת ההיתר. בזכות מודד שטח מוסמך תוכלו לזרז את הוצאת ההיתר ולהפוך את כל התהליך לפשוט ונוח.

אם תבצעו מדידות להיתר בניה בשלב מאוחר זה עשוי לגרום לעיכוב בפרויקט כולו. פתאום תמצאו את עצמכם מתקשים להוציא את ההיתר ולהפוך את החלום שלכם למציאות.

כיצד מכינים מדידה להיתר בניה?

יכול להיות שהעבודה אותה עושים אנשי הצוות בשטח היא פשוטה וקלה. אך בזכות הידע הרב שהם צברו ובביצוע מדידות להיתר בקביעות, הדברים נעשים בזריזות.

על מנת להכין מפת מדידה להיתר בניה מגיע אותו מודד מוסמך עם הצוות המקצועי שמלווה אותו. המומחים משתמשים בציוד מתקדם ואוספים את כל הממצאים מהשטח עצמו.

לאחר מכן הם מעבירים את הנתונים למשרד מדידות שמעבד אותם לכדי תכנית מדידה מדויקת. מפת מדידה מתקבלת רק לאחר שכל הנתונים מגיעים מהשטח בצורה חד משמעית.

המדידה עצמה אמורה לקחת כמה שעות, כל זאת בהתאם לתנאי השטח עצמו. תזכרו כי מדידה להיתר בניה צריכה להיות מקצועית, ולא חייבת להיות מהירה. הכי חשוב שתוכלו להשתמש באותה מדידה בדרישה לקבלת היתר בניה מטעם הרשות המקומית.

תוקף מפת מדידה להיתר
תוקף מפת מדידה להיתר

תוקף מפת מדידה להיתר

ב-23 לאוקטובר עודכנו תקנות התכנון והבניה (רישוי בניה) התשע"ו, 2016.
העדכון כלל שינויים והתייחס לתוקף מפת מדידה בשלבי הרישוי השונים – מידע והיתר.

בשלב הגשת בקשה למידע להיתר מפת המדידה תהיה בתוקף של עד חצי שנה.

תקנה 12.  "לבקשה לקבלת מידע להיתר יצורפו שני אלה:
(1)  קובץ מפת מדידה להיתר, חתום בחתימה אלקטרונית מאושרת בידי מודד מוסמך מעודכן לחצי השנה האחרונה, לכל היותר, ממועד הגשת בקשה לקבלת מידע להיתר;"

בשלב הגשת בקשה להיתר בניהמפת המדידה תהיה בתוקף של עד שנתיים.

תקנה 33 סעיף קטן  "(א) בקשה להיתר תכלול את הפרטים והצרופות האלה (להלן – התנאים המוקדמים):

(6)  קובץ מפת המדידה להיתר שמסר המהנדס כאמור בתקנה 20(ב), אלא אם כן פטר המהנדס את מבקש המידע להיתר מהגשת מפת מדידה להיתר לפי תקנה 13; ואולם אם תוקף המידע להיתר ארוך משנתיים, יצורף קובץ מפת מדידה להיתר, חתום בחתימה אלקטרונית מאושרת בידי מודד מוסמך, מעודכן לשנתיים האחרונות לכל היותר ממועד הגשת הבקשה להיתר;"

כלומר בשלב הגשת בקשה להיתר לא תצטרכו לחדש את מפת המדידה, כמובן ביחס לזו שהוגשה במידע להיתר ובלבד שהמידע להיתר בתוקף.

במידה ותוקף המידע להיתר יהיה ארוך משנתיים עקב למשל הוראת שעה (כמו שקרה בתקופת הקורונה) תצורף לבקשה להיתר מפת מדידה בתוקף של עד שנתיים.

מדידה להיתר
מדידה להיתר

למה לבצע מפת מדידה להיתר על ידי מודד מוסמך?

לפני שאתם מזמינים שירותי מדידות להיתר בניה, כתבנו לכם 4 טיפים:

מדידה בהתאם לתנאי הרשות המקומית

על מנת לבצע מפות מדידה להיתר בניה חובה להקפיד על כל הדרישות והתנאים של הרשות המקומית. אם המדידה לא תתבצע על פי התנאים והדרישות הללו, יהיה עליכם לחזור עליה פעם נוספת.

מודד קרקעות ידע בדיוק מה חשוב לרשות המקומית ועל אילו תנאים היא אינה מתפשרת באף שלב.

מדידה לטופס 4 במינימום זמן

אנו מבינים כי אתם רוצים להיכנס לבית שבניתם בהקדם האפשרי. אך אינכם יכולים לעשות זאת בלי לבצע מדידה לטופס 4 בגמר הבניה.

מדידה לטופס 4 על ידי מודד מוסמך תעשה במהירות ובמקצועיות. תוך כמה שעות תהיה לכם תכנית מדידה אותה ניתן להגיש לרשות המקומית לקבלת אישור איכלוס.

ליווי מקצועי לכל אורך הדרך

לאחר אותן מדידות להיתר בניה יתגלו ליקויים או בעיות? מודדים מוסמכים אינם משאירים אתכם לבד במערכה. מפת מדידה להיתר על ידי מודד מוסמך תתן לכם ראש שקט מול הרשויות.

זכרו, מדידה שלא ע"י מודד מוסמך, אינה קבילה. יש מי שיעזור לכם להפוך את הקערה על פיה, ולקבל את ההיתר המיוחל לצורך התחלת העבודה על הפרויקט.

בניה עם תכנית מדידה מפורטת

זה נכון שדיברו בעיקר על מפת מדידה להיתר בניה, אך מה קורה לאחר קבלת ההיתר? עליכם לזכור כי קבלנים ואדריכלים אוהבים לעבוד עם תוכניות מדידה מפורטות ומדויקות.

מדידות להיתר בניה חשובות כדי שיהיה לכם את הבסיס האידיאלי להתחלת הפרויקט בצורה הכי טובה ורצינית שיש.

מחיר <yoastmark class=

כמה עולה מפת מדידה להיתר?

המחיר של מדידת שטח אינו חד משמעי, לכל חברת מדידות יהיה את המחירון שלה. העלות של מדידות להיתר בניה תקבע באופן סופי רק לאחר הגעת הצוות למקום בו תתבצע המדידה. אך כן ניתן יהיה להעריך פחות או יותר כמה תעלה מדידה להיתר בניה בשטח שלכם.

המחיר עבור מפת מדידה להיתר יכול להתחיל מ-1,500 ש"ח כדי למדוד שטח יחסית קטן בו תבצעו פרויקט בניה בסיסי. אך מה אם מדובר על שטח גדול אותו צריך למדוד? במקרה כזה המחיר יכול להגיע עד 3,500 ש"ח.

המחיר של מדידה להיתר בניה אינו הפרמטר העיקרי שאמור להניע אתכם. תרצו לדעת כי תוקף תכנית מדידה יהיה ארוך טווח כדי שתוכלו להשתמש בה גם בעתיד.

מדידות להיתר בניה עם רויאל מדידות

רוצים לבצע מדידה להיתר בניה? זה הזמן להזמין את המומחים של רויאל מדידות. החברה המובילה לביצוע מדידות מכל הסוגים ולכל צורך שהוא עם ניסיון של 15 שנה.

מחיר מדידת להיתר יהיה נוח ונגיש, כזה שכל אחד מכם יוכל לעמוד בו. הצוות עושה שימוש בציוד מדידה מתקדם כדי לקבל תוצאות נכונות וחד משמעיות.

השירות ניתן בכל רחבי הארץ, כל אחד מכם יכול ליהנות ממדידות להיתר בניה על ידי מומחים.

5/5 - (36 דירוגים)

מאמרים נוספים