רויאל מדידות

מודד מוסמך זמין עכשיו!

מודד מוסמך מחיר

בא לכם לדעת מהו מודד מוסמך מחיר עוד לפני שתתחילו את המדידה עצמה? חשוב שתיאום הציפיות יהיה מלא בניכם לבין איש המקצוע אותו הזמנתם אליכם. כך לא תמצאו את עצמכם מופתעים מהמחיר אותו או משלמים יותר ממה שצריך לשלם. במאמר הבא נעשה לכם סדר לגבי מחירון מודד מוסמך, כולל העלויות הסטנדרטיות לעבודת מדידה מקצועית.
מודד מוסמך מחיר

☑️ מחירי שירותי מדידות מעודכן 2024

☑️ מודד מוסמך עם רישיון מטעם מפ"י

☑️ מחיר מודד מוסמך הגון וזול

☑️ זמינות מידית ומחירים הוגנים.

☑️ להצעת מחיר מודד מוסמך חייגו:

חייגו עכשיו 077-9967404 📞

מודד מוסמך עם רישיון? זוהי חובה ולא רשות!

עוד לפני שנעסוק בנושא של מודד מוסמך מחיר, חשוב להסביר כי אין מקום לפשרות בהקשר הזה. חובה עליכם להזמין מודד בתים מוסמך שמגיע עם ההכשרה ועם הידע הנדרש לפתרון הבעיות. זה שאתם אולי רוצים לחסוך מעט, אין זה אומר שתצטרכו לעשות זאת במדידת הבית.

מדידות הנדסיות חייבות להיעשות על ידי מי שחי ונושם את התחום הזה ובעל רישיון בתוקף מטעם מפ"י, מודד כזה לא ישאיר לכם ספקות. את החיסכון הכספי תוכלו לעשות בהזמנת אנשי מקצוע אחרים אותם תצטרכו להזמין לאחר המדידה.

גם אם המחיר שתדרשו לשלם יהיה גבוה ממה שתיארתם לעצמכם, תיקחו את זה כהשקעה מחייבת. אל תדאגו, עוד מעט נסביר לכם כיצד תוכלו להוריד את מחירו של מודד מוסמך באופן שיהיה משביע רצון.

<yoastmark class=

עלות מודד מוסמך – כמה נהוג לשלם?

מחיר מדידת דירה או שטח יכול להשתנות ולהיות מאוד דינאמי בהשוואה לעלויות של פעולות אחרות. כל בקשה או דרישה יכולות לגרום לכך שהמחיר ירקיע שחקים ויעלה בהתאם לכך. לכן אל תיקחו את המחירים שנציג בפניכם כאן כמחירים מחייבים או כאלה שהם חד משמעיים.

מודד מוסמך מחיר שנציג יהיה ממוצע בהתאם לעלות הממוצע של הזמנת מודד לצורך מדידות. כמובן שאם דרשו מכם לשלם יותר, תנסו להבין מהי הסיבה שבגללה המחיר עלה כל כך. מחיר מודד מוסמך אמור לנוע בין 1,500 ש"ח עבור מדידה פשוטה ועד 6,000 ש"ח עבור מדידה מסובכת או סט מדידות. תדעו כי יכולות להיות מדידות יוצאות מן הכלל, כאלה שהמחיר עליהן יהיה אחר לחלוטין.

מחירון מודדים 2024 וסוג השירות מחיר מדידה (לפני מע"מ)
מדידת בית לפני שיפוץ 1,500-3,000 ₪
מדידת נכסים לצורך ארנונה 1,400-2,800 ₪
מפת מדידה להיתר 1,500-2,500 ₪
מדידה לטופס 4 1,500-2,500 ₪
סימון כלונסאות ויסודות 1,500-2,000 ₪
מדידת פנים 1,500-3,000 ₪
מדידה לפי חוק המכר 1,500-2,000 ₪
רישום פרצלציה 5,500-15,000 ₪
הכנת תצ"ר 4,500-13,000 ₪
תשריט בית משותף 5,000-15,000 ₪

*המחיר הסופי ייקבע בטלפון לאחר שיחה עם מודד והבנת הפרויקט כולו

איך ניתן להוזיל מחיר מודד מוסמך?

בא לכם לדעת כיצד תוכלו להוזיל מחיר מודד מוסמך? יש כמה פעולות שיכולות לאפשר לכם לקבל הצעת מחיר זולה אל מול הצעת המחיר המקורית אותה קיבלתם.

אין סיבה שתשלמו ביוקר, כל עוד ישנה אפשרות להפחית את המחיר מבלי לפגוע באיכות. עליכם לדעת כי מודד זול לא תמיד יהיה הבחירה הנכונה בשבילכם, בטח אם אתם מתפשרים על איכות המדידה.

שווה להשקיע על מדידה איכותית ומקצועית, גם אם זה ידרוש מכם לשלם קצת מעבר.

תבצעו מדידה בטיימינג הנכון

הטיימינג של המדידה הוא זה שיקבע כיצד יראה היום שאחריה. אם אינכם רוצים לשלם ביוקר על מדידת נכסים לצורך ארנונה או לכל צורך שהוא חובה לזכור זאת.

הבינו כי מי שיזמין מודד מוסמך באיחור עשוי למצוא את עצמו משלם ביוקר על כך. מודד מוסמך מחיר נקבע לפי השלב בפרויקט בו אתם נמצאים, מודדים מוסמכים ידרשו יותר אם העבודה תהיה מסובכת.

תמדדו רק את מה שצריך

יש לנו נטייה לחשוב כי כדאי לנצל את איש המקצוע שכבר הגיע על מנת לבצע מדידות מקיפות. עלות מודד מוסמך נגזרת לפי היקף המדידה, ככל שהיא תהיה גדולה יותר המחיר יעלה בהתאם. אנו מציעים לכם למדוד רק את מה שאתם צריכים בהתאם לסיבה שבגללה הזמנתם מודד מקצועי.

השוואה מקיפה בין מודדים מוסמכים

מחירון מודדים מוסמכים אינו אחיד, לכל חברת מדידה יהיו את המחירים שלה. מחירון מודד מוסמך יכול להיות שונה בתכלית כאשר עושים השוואה מקיפה ומקצועית.

לכן אם לא בא לכם לשלם ביוקר, שווה לכם להקדיש כמה דקות להשוואת מחירים מכמה מודדים. אחרי שתשוו מחירים תגלו עד כמה הפערים גדולים ועד כמה ניתן להוזיל את עלויות העבודה.

תגלו גמישות במועד ההגעה

עוד סיבה להיזכר מוקדם להזמין מודד מוסמך היא שכדאי לכם לנסות לגלות גמישות במועד ההגעה. מודד מוסמך מחיר ישתנה לפי התאריך בו איש המקצוע אמור להגיע אליכם.

אם תגלו גמישות ניתן יהיה למצוא מועד נוח שבו עלות המדידה לא תהיה גבוהה. אנו מדברים על הוזלה של עשרות או מאות שקלים, אך העבודה תהיה אותה העבודה.

<yoastmark class=

כיצד נקבע מחיר מודד מוסמך?

כדי שתבינו מדוע מודד מוסמך מחיר כל כך דינאמי יהיה עליכם להבין כיצד הוא נקבע. ישנם פרמטרים מסוימים שהם אלה שלפיהם חברת המדידה תקבע את עלות העבודה. כל שינוי שתעשו באותם פרמטרים יביא איתו שינוי במחיר אותו תצטרכו לשלם.

כדי שלא תשלמו ביוקר מוטב כי תכירו את כל הפרמטרים ותבינו כיצד כל אחד מהם משפיע. מי שיכיר את הפרמטרים הללו מראש יוכל לשלוט על מחירון מדידות בצורה אפקטיבית וטובה. אז מה קובע כמה תצטרכו לשלם כאשר אתם מזמינים מודד לצורך מדידות ומיפוי הנדסי?

הפרמטר העיקרי שמשפיע על מחיר המדידה יהיה שטח הדירה או הקרקע. ככל שהשטח יהיה גדול יותר, כך מן הסתם המחיר שאותו ידרוש איש המקצוע יעלה בהתאם.

אלמנט נוסף שקובע מהו עלות מודד מוסמך הוא הניסיון והידע שאיתו הוא מגיע. אנשי מקצוע מנוסים עם ידע רב יכולים לדרוש תשלום בהתאם על העבודה שהם עושים.

לסיום תזכרו כי גם מועד המדידה ישפיע במידה כזאת או אחרת על התשלום אותו תשלמו. מודד מוסמך מחיר במועדים מסוימים עשוי להיות גבוה בהשוואה למועדים אחרים בלוח השנה.

מודד מוסמך זול – מדוע כדאי להיזהר?

לפעמים הזול עולה ביוקר, לא תמיד זה שווה. לכן בדקו את הדברים הללו לפני שאתם רצים להזמין מודד:

ביצוע מדידות לא מדויקות

אחת מהסיבות שבגללה יהיה עליכם להיזהר מהזמנת חברת מדידות זולה תהיה הידע שלה בתחום. מודד מוסמך מחיר נקבע בין היתר לפי הידע והניסיון שאיתו הוא מגיע אליכם.

מי שידרוש מכם מחיר זול עשוי לעשות זאת מכיוון שאין לו את הידע או את ההבנה הנדרשים לביצוע המשימה.

זמינות נמוכה בהשוואה לאחרים

עד שאתם כבר מודדים את השטח מוטב כי תעשו זאת בזמן שיהיה לכם הכי נוח. מודד מוסמך מחיר קשור בין היתר גם לזמינות שאותה הוא יציג בפניכם.

מחירים נמוכים עשויים לנבוע מכך שהזמינות של איש המקצוע להגיע אליכם תהיה גם היא מאוד נמוכה.

ביצוע מדידות ללא אחריות

מבחינתכם אם הזמנת מודד מוסמך עליכם לקבל אחריות על העבודה שהוא מבצע. משרד מדידות זול עשוי שלא לתת לכם אחריות עם סיומה של עבודת המדידה.

מחיר מודד מוסמך מגלם בתוכו אלמנטים רבים שחובה עליכם לזכור אותם לפני הבחירה הסופית באיש מקצוע מסוים.

מדידה עם ציוד לא מתקדם

שכר מודד מוסמך הינו שכר שמספר עם איזה ציוד מגיע אליכם אותו בעל מקצוע. מן הסתם תרצו לדעת כי המודד המוסמך יגיע אליכם עם ציוד מדידה מקצועי ומתקדם.

מודד מוסמך מחיר זול יכול לנבוע מכך שהוא יעדיף לבצע את המדידה עם ציוד מיושן ולא מקצועי.

מדוע משתלם להזמין מודד מוסמך?

אחרי שהבנתם מהו מודד מוסמך מחיר, הגיע הזמן לעשות את ההזמנה. אך יש כאלה שעדיין לא מבינים מדוע כדאי להם להזמין חברת מדידות לביצוע המשימה.

ראשית עם קצת סבלנות תוכלו למצוא מודדים מוסמכים זולים שלא ידרשו מכם מחירים מופקעים על העבודה. מעבר לעובדה הזו, מדידה מקצועית יכולה להיות פעולה שתחזיר את ההשקעה בעתיד.

אם מדובר על מדידה של שטח, תדעו כי אינכם עומדים לבצע עוד טעויות רבות. במקרה שהזמנתם מודד מוסמך לצורך ארנונה תהיה לכם אפשרות להוזיל את החיוב החודשי במאות שקלים.

מודד מוסמך מחיר זה לא הדבר העיקרי!

חשוב להבהיר כי מחיר מודד מוסמך אינו הפרמטר העיקרי שעל פיו תעשו את הבחירות. אנו מבינים את הרצון להבין כמה עולה מודד מוסמך עוד לפני שמזמינים אותו.

לכל אחד מאיתנו תהיה הנטייה הטבעית לחפש מחירון מודד מוסמך זול ככל האפשר. אך עליכם להבין כי מדידה מקצועית תהיה חשובה יותר לעומת מדידה זולה.

אם המדידה לא תעשה בצורה הנכונה, לא תרוויחו ממנה את מה שרציתם להרוויח מלכתחילה. לכן תיקחו את המחיר של מודד מוסמך בתור עוד פרמטר שאותו חובה עליכם לבחון.

רויאל מדידות – חברת מדידות מקצועית במחיר הוגן

הגעתם לרגע בו אתם כבר יודעים מהו מודד מוסמך מחיר ויש לכם את כל הכלים לעשות בחירה מוצלחת. בא לכם לדעת כי אתם מזמינים משרד מדידות זול שיעשה את העבודה כמו שצריך? הכירו את חברת רויאל מדידות.

חברה מנוסה שמגיע עם מוניטין של 15 שנה בתחום המדידות. למרות המחירים המשתלמים, הצוות של החברה עושה שימוש בציוד מדידה מתקדם וחדשני. החברה עצמה מעניקה שירותי מדידה בפריסה ארצית, ללא יוצא מן הכלל.

5/5 - (24 דירוגים)

כמובן!!

אנו מגיעים לבצע מדידות בכל הארץ בעזרת צוותי המודדים שלנו. כולם עברו הסמכה ובעלי רישיון בתוקף.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר וקראו את המידע בנושא :)

אנו מבצעים את כל סוגי המדידות!

בין היתר:

  • מדידות שטח
  • מדידות להיתר בניה
  • מדידות לאדריכלים
  • מדידות לארנונה
  • רישום פרצלציה
  • תכניות לצרכי רישום 
  • מדידה לעסקים 
  • מדידות לתמ"א 38 

ועוד המון!